וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "הייתה ירידת מתח", מיקי גורקה: "קיבלנו שיעור"

26.12.2015 / 22:23

מאמן מכבי תל אביב שמר על פרופורציות אחרי הטיול מול בני הרצליה: "אנחנו בתהליך, קשה לשמור על אותה רמה 40 דקות". מאמן הרצליה: "קיבלנו מכה, ראינו מה זה הרמות הגבוהות באירופה"

one

מכבי תל אביב הודחה אומנם בבושת פנים מהיורוליג, אבל בליגת העל השחקנים של ז'אן טבק עושים חיל והערב (שבת) הצהובים השיגו ניצחון ליגה רביעי רצוף וקל במיוחד, 74:102 על בני הרצליה. דווין סמית', סילבן לנדסברג וטיילור רוצ'סטי הובילו רשימה של שישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס עם 16 נקודות למנצחים. כארם משעור היה היחיד שתפקד בהרצליה עם 25 נקודות.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקלי קלות. ז'אן טבק/ברני ארדוב

ז'אן טבק אמר בסיום: "עדיין ברבע השלישי היתה ירידת מתח של השחקנים שלנו. קשה לשמור על מתח. מכבי בתהליך, קשה לתת 40 דקות אינטנסיביות אבל אני שמח שיש לנו כמה ימים לנוח לפני המשחק הבא".

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה לא ניסה לתרץ: "לא הצלחנו לבצע כלום בהתקפה ולהתמודד עם הלחץ. כשאנחנו יורדים במחצית בפיגור 30 זו התוצאה". על מורן רוט: "מורן פצוע ולא מתאמן הרבה וברגע שהוא יחזור לאימונים והקצב נראה את מורן רוט האמיתי. היו לנו 21 איבודי כדור ולא נכנסנו למשחק כנו שצריך. זה היה שיעור לא רע לקבוצה שלנו להבין מה זו הרמה הגבוהה של אירופה. קיבלנו מכה וננסה לקום לקראת המשחק ביום חמישי".

ג'יימס סינגלטון: "אין תירוצים למשחק הזה. למכבי יש המון ניסיון אבל ספגנו תבוסה. לפעמים לא מצליחים לעשות דברים למרות שרוצים. אולי זה גם בגלל שמכבי רגילה לשני משחקים בשבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully