וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "הייתי חייב לשים את הכדור ברשת, מצפים ממני להבקיע"

26.12.2015 / 22:00

אכזבה בבית"ר ירושלים מהיכולת ב-1:1 מול הפועל חיפה. הקשר: "כבר כמה שבועות שאנחנו לא נראים טוב". דראפיץ': "יש נפילה, נקודה אחרי פיגור זה בסדר". בן מרגי: "כל עוד יואב ירצה - אעמוד על הקווים"

one
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ניקיטה רוקאביציה. אדריאן הרבשטיין
חילץ נקודה. רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים כבר הייתה בדרך להפסד לאחר שהציגה יכולת נרפית במשחק מול הפועל חיפה, אך בזכות אופי ונחישות היא חזרה למשחק, קבעה 1:1 ויצאה ממשחק החוץ מול האדומים-שחורים עם נקודה, לפני המפגש מול בני יהודה בטדי במחזור הקרוב.

עומר אצילי שלקראת הסיום בעט לקורה ממצב נוח, אמר: "כבר כמה שבועות אנחנו לא נראים טוב. ההחמצה שלי? הייתי חייב לשים את זה ברשת, סומכים עליי ומצפים ממני להבקיע מצבים כאלו ואני מאוכזב מאוד. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים ואני מקווה שזה יקרה כבר בחצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע".

"היינו יכולים לנצח עם יותר דיוק, אבל איבדנו הרבה כדורים", הודה סלובודאן דראפיץ'. "נקודה אחרי פיגור זה בסדר. אנחנו צריכים לעבוד על היציבות כי יש איזו נפילה". הסרבי התייחס לנושא החיזוק לקראת ינואר: "יש פה סגל טוב ואנחנו משתמשים בו. אנחנו חושבים ובוחנים אבל עדיין אין לנו שמות. רוצים להתחזק בשחקן אחד או שניים. הליגה שלנו לא הכי חזקה שיש".

מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי. אדריאן הרבשטיין
איש מערכת. בן מרגי/אדריאן הרבשטיין

פתחנו פחות טוב את החצי השני", אמר מאיר בן מרגי. "ניסיתי לאזן עם החילופים, אבל מבחינת המשחק אני מרוצה. שיחקנו מול אחת הקבוצות הכי טובות בליגה וצריך להמשיך קדימה. משתדלים לשמור על המומנטום ולהמשיך ברוח הלחימה הזו וזה המפתח להצלחה. אני מדבר עם השחקנים, מכוון אותם והם צריכים לקבל את הקרדיט".

על כך שהוא ממשיך בעמדת המאמן: "אני איש מערכת וכל עוד יואב ירצה אני אעמוד על הקווים. אנחנו צריכים קודם כל לצבור הרבה נקודות בשביל הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully