וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס נעים: "קללות? האוהדים האלה מקללים אותי כבר שלוש שנים"

26.12.2015 / 21:32

מאמן הפועל כפר סבא התייחס לאוהדים שקראו להתפטרותו לאחר ההפסד לעכו: "יום לא קל, נעשה חושבים ונמשיך הלאה". הוכנבוים: "בנש זרק מסטיק על כוכב והורחק. אולי היה צריך שם גננת"

one

הפועל עכו נמלטה הערב (שבת) מהקו האדום, בזכות ניצחון חוץ 0:1 על הפועל כפר סבא במשחק תחתית חם שכלל תשעה כרטיסים צהובים ואדום אחד לעבר טל בנש עם הירידה להפסקה. אחמד קאסום הכריע בדקה ה-57 ואפשר לעכו לחלוף על פני כפר סבא בטבלה. בסיום קיללו אוהדי כפר סבא את המאמן פליקס נעים ודרשו את התפטרותו.

הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא ועלתה מעל הקו האדום

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. ניב אהרונסון
מה שלא הורג - מחשל. פליקס נעים/ניב אהרונסון

פליקס נעים, מאמן הפועל כפר סבא, אמר בסיום: "יום לא קל עבורנו. זה התחיל בפציעה של פפאדופולוס בחימום, המשיך עם הפציעה במחצית הראשונה של נוסבאום ואז הייתה גם ההרחקה של בנש במחצית. במחצית הראשונה ניסינו ליזום ולתקוף, ועכו לא הגיעו למצבים, אבל מהרגע שנשארנו בעשרה שחקנים זה פגע בנו במיוחד בהנעת הכדור שלנו. מה שלא הורג - מחשל. נעשה חושבים, נרגיע את חדר ההלבשה ונמשיך הלאה".

במהלך הראיון, אוהדי הפועל כפר סבא שהמתינו לשחקנים מחוץ לאצטדיון לא הפסיקו לקלל את נעים, שהגיב בציניות: "הם מקללים את אימא שלי, אבל היא כבר נפטרה, שייתנו לה קצת כבוד. ברור שלא קל לשמוע את הקללות, אבל גם כשהגעתי לכאן קיללו אותי, גם כשהעליתי את הקבוצה ללאומית קיללו אותי וגם עכשיו מקללים אותי. כבר שלוש שנים מקללים אותי. רוב הקהל הוא בסדר, זה לא כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. ניב אהרונסון
ירון הוכנבוים/ניב אהרונסון

ירון הוכנבוים, מאמנה של הפועל עכו, סיכם: "ניצחון חוץ חשוב מאוד על קבוצה טובה ומאורגנת. אחרי שני הפסדים רצופים שלנו, זה לא מובן מאליו ומגיע שאפו גדול לשחקנים. אחרי שראיתי את המשחק של כפר סבא ביום ראשון מול מכבי חיפה, ראיתי לנכון לבוא ללחוץ על כל המגרש וידעתי שהם יופתעו מזה. הנעת הכדור שלהם השתבשה ואנחנו מנגד עשינו את שלנו וכבשנו. לא חששתי לקראת הסיום משער שוויון. כשאתה חושב שלילי דברים רעים קורים וזו נבואה שמגשימה את עצמה. אין ספק שהיו רגעים שהיינו בסכנה, אבל בסופו של דבר לקחנו שלוש נקודות ואני מרוצה".

לגבי העימות בין טל בנש לדור כוכב, שהוביל להרחקה של המגן הכפר סבאי, אמר הוכנבוים שהפריד בין השניים: "לפי מה שהבנתי, טל בנש זרק מסטיק על דור כוכב והשופט החליט להרחיק אותו. אולי היה צריך לשים שם גננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully