וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלון תורג'מן ושחר הירש קיבלו אור ירוק לעזוב בינואר

השניים לא התלבשו למשחק מול בני סכנין ויעזבו את הירוקים כבר בחלון ההעברות הקרוב. רוני לוי: "הסתבכנו סתם, ז'אורז'יניו שחקן מצוין". יוסי בניון: "לא משנה אם אני פותח או לא". יוסי אבוקסיס: "צריכים סבלנות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
- שחקני מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
ניצחון חשוב. מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הצליחה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, כשגברה הערב (שבת) 1:2 על בני סכנין בדוחא. הקפטן יוסי בניון, שפתח בהרכב, כבש את השער הראשון כבר בדקה החמישית, אוראל דגני, שספג כרטיס צהוב חמישי, ייעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב. מנגד, בני סכנין רשמה הפסד רביעי ברציפות, יוסי אבוקסיס ערך בכורה.

אלון תורג'מן ושחר הירש לא התלבשו למשחק. לוואלה! ספורט נודע כי נציגי השניים קיבלו הודעה לפני המשחק לפיה הם לא בתכניות ויש להם אור ירוק לחפש קבוצה בינואר. תורג'מן והירש מבוקשים על ידי מספר קבוצות בליגת העל ואחד מהם עשוי לעבור לעירוני קרית שמונה. בשלב זה, תורג'מן משוחרר רק במסגרת השאלה. לא ברור האם הירש ישוחרר בהשאלה או במכירה. גורם במכבי חיפה אישר: "הודענו לחלק מהחלוצים שהם רשאים לחפש קבוצה".

בסיום המשחק אחד מאוהדי סכנין קיללו את פיראס מוגרבי שזעם על אותו אוהד והחל לענות לו, כשאנשי סכנין מיהרו להכניס את השחקן לחדר ההלבשה כדי שלא יתעמת עם האוהד. אגב אחרי מוגרבי, עבר אותו אוהד לקלל את איסמעיל ריאן שזעם גם כן על האוהד וירד עצבני מאוד לחדר ההלבשה.

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון, חוגג עם החברים. יוסי ציפקיס
קיבל ביטחון. בניון/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה רוני לוי: "סתם הסתבכנו במשחק, הובלנו 0:2 ויכולנו אפילו להגדיל את התוצאה. מכלום קיבלנו את השער. עמדנו מצוין, נתנו להם לחזור למשחק ואנחנו יודעים מה זה מומנטום והמשחק נהיה קשה יותר. קרדיט לשחקני ההגנה ששמרו את סכנין על אפס מצבים. עם זאת, היינו צריכים להכריע את המשחק הרבה לפני".

לוי המשיך ואמר: "סביבת עבודה שקטה היא חשובה ליכולת ולביטחון. אנחנו יודעים שההמשכיות במכבי חיפה היא חשובה מאוד ואנחנו צריכים להמשיך קדימה. לגבי השחקנים, יש לנו בתכניות מזמן מי אנחנו רוצים לשחרר ולא השבוע החלטנו את מי נשחרר. לגבי התנהלויות, עד שמאמן מגיע, אז עד שהוא מכניס את כל נורמות ההתנהגות שלו, לוקח זמן. אני חושב שזו התנהלות רגילה של קבוצה. יש לנו שחקנים טובים מאוד. אם היום משחקים במכבי חיפה כל כך הרבה שחקנים מהנוער, שישה או שבעה שחקנים מהנוער, זו גאווה גדולה למכבי חיפה".

לשאלה האם יש עוד שחקנים חוץ מידין ומשומר שישוחררו ממכבי חיפה, אמר לוי: "כן, זה לא אומר שההתנהלות שלהם לא בסדר, זה אומר שיש שחקנים שאנחנו חושבים שנכון בשבילם לקבל יותר דקות בחוץ ומי שצריך לדעת, כבר קיבל הודעה על כך".

על ז'אורז'ינו והאפשרות שיצטרף למכבי חיפה מבני סכנין, אמר לוי: "הוא שחקן טוב מאוד, כמו שיש לסכנין הרבה שחקנים טובים. זה לא מכובד שאדבר על שחקנים של בני סכנין בתקשורת. בין המועדונים יש יחסים טובים".

יוסי בניון הוסיף: "אני שמח שהיה לי משחק טוב, אבל כרגע זה פחות משנה אם אני פותח או לא פותח, העיקר שהקבוצה מנצחת. אני לא מכיר שחקן שלא רוצה לשחק, כל שחקן רוצה לשחק. אני תמיד מנסה לעשות את המקסימום. השער נתן לי ביטחון. במחצית השנייה קצת חזרנו אחורה והם היו יכולים להשוות, זה משחק שישי ברציפות ללא הפסד וחשוב שאנחנו מגיעים עם ביטחון למשחק מול הפועל באר שבע במחזור הבא".

הקפטן הוסיף: "נראינו הרבה יותר טוב, אבל אני לא חושב שיש הרבה הבדלים בין משחקי בית למשחקי חוץ בליגה. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר כי הדרך עוד ארוכה עד סוף העונה. אני מסתכל כרגע רק על המשחק נגד הפועל באר שבע, היה משחק חשוב, אבל כרגע אנחנו צריכים להתאושש ולהגיע מוכנים למשחק הבא".

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
מאוכזב. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

מנגד, אמר אבוקסיס: "כמובן שלא רצינו להתחיל כך. הפתיחה הרעה שלנו הפסידה לנו את המשחק. השער המוקדם שספגנו הכניס אותנו קצת להלם וזה סימפטום של קבוצה שמגיעה בהלם אחרי שלושה הפסדים. בדקות הראשונות לא היינו במשחק וזה השפיע, אבל אני חושב שאני אקח מהמשחק הזה את המחצית השנייה והגישה של השחקנים. שלטנו במשחק בצורה אבסולוטית וכבשנו שער. אני מנסה לקחת מהמחצית הזו את הדברים הטובים ומפה להתקדם הלאה. אני בסך הכול שלושה ימים פה וקשה לי לענות על הרבה שאלות עכשיו. יש פה סגל שחקנים טוב וצריך להוציא ממנו יותר מאשר כמות הנקודות שיש פה עכשיו. אפשר יהיה לעשות פה קבוצה טובה, צריך סבלנות ואין לי ספק שבסוף זה גם יצליח".

על הטעות של קנדיל בשער הראשון אמר אבוקסיס: "אם אני אשקול ואחשוב, זה לא יהיה ברגע זה. אני מכבד את השחקנים שלי, גם את אלה שעושים טעויות. אני חושב שזה לא המקום לדבר, אבל אני חושב שקנדיל עשה את המקסימום". על ז'אורז'יניו ועתידו: "אני שומע וקורא הכול, אבל כל עוד הוא פה נמשיך להשתמש בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully