וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אמוטו ומאוריסיו ייבחנו נגד בני יהודה בגביע הטוטו

25.12.2015 / 12:03

בקבוצה הצפונית ממשיכים לבחון את צמד השחקנים, שמרשימים באימונים ויקבלו החלטות סופיות אחרי חצי גמר גביע הטוטו ברביעי. הקבוצה תצא למחנה אימונים מקוצר, המגעים עם ניקולייבסקי נמשכים

one

בווידאו: עירוני קרית שמונה מנצחת את הפועל תל אביב

עירוני קרית שמונה תצא ביום ראשון, מיד אחרי המשחק מול מכבי תל אביב, למיני מחנה אימונים בקיסריה עד למשחק גביע הטוטו מול בני יהודה ביום רביעי. בקרית שמונה החליטו לגבש את השחקנים ולעשות סוג של מחנה אימונים מקוצר, כאשר אחרי המשחק בבלומפילד יעלו על האוטובוס וייסעו למלון דן קיסריה, שם ישהו ויתאמנו במשך שלושה ימים.

במהלך המשחק מול בני יהודה יבחנו בקרית שמונה את מאוריסיו הברזילאי ואת אוסטין אמוטו הניגרי. בקרית שמונה רוצים להחתים את הניגרי, שטס חזרה לחו"ל, וצפוי לחזור ביום ראשון כדי להצטרף חזרה לאימונים. אם הכל יסתדר בנוגע לשחרור הבינלאומי של השחקן, ניראה שאמוטו יחתום כשאוגו אזווצ'קו יושאל, ככל הניראה להפועל עפולה מהליגה הלאומית.

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מבוקש. אופיר מזרחי/ברני ארדוב

מאוריסיו אגב, מרשים את השחקנים באימונים ולמרות שבקבוצה חשבו שהוא חלוץ, הוא מתופקד באימונים כקשר מתחת לחלוץ ומראה יכולת טובה. בקרית שמונה מעדיפים למצוא שחקן ישראלי או יהודי בעמדה זו כדי לא לשחרר עוד זר, ולכן מתקיימים מגעים עם דייגו ניקולייבסקי הארגנטינאי ממוצא יהודי. אם ניקולייבסקי לא יגיע ולא יימצא יהודי אחר, מאוריסיו עשוי לחתום לא לפני שבקבוצה יראו את התוצאות הסופיות של בדיקותיו של דוד מנגה.

גם שחר הירש כמובן עדיין חזק בתוכניות כשבקרית שמונה ירצו לעשות עסקת חליפין עם מכבי חיפה במסגרתה יעבור חן דילמוני לחיפה, אך זה יקרה רק אם טאלב טוואטחה ישוחרר. במקביל, בקרית שמונה מודעים להתעניינות של קבוצות רבות באחמד עאבד, אופיר מזרחי ו-וובה בראון, כשבשלב זה איזי שרצקי ממשיך לדבוק בעמדתו שאף אחד מהשלושה לא ישוחרר בחלון ההעברות הקרוב של חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully