וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: למרות ההודעה לסוכניו, ידין מתכוון להגיע לכפר גלים

25.12.2015 / 9:19

הקשר, שקיבל הוראה לחפש קבוצה, מתכוון להגיע לאימונים עד אשר ייפתר עניינו. בתגובה, בקבוצה לא יאפשרו לו להשתתף באימונים הטקטיים. שירצקי מערים קשיים על שחרור בראון, לוי מחפש קשר אחורי זר

one

בווידאו: 1:1 בין מכבי חיפה להפועל כפר סבא

אחרי שהודיעה לסוכנו של ניקולה דרינצ'יץ' כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת, במכבי חיפה הודיעו אתמול לשני שחקנים נוספים, אביחי ידין ואייל משומר, כי הם ברשימת ההעברות. לאחר העזיבה הצפויה של דרינצ'יץ' וידין, שעל ההחלטה להיפרד מהם פורסם בוואלה ספורט, רוני לוי נשאר עם קשר אחורי טבעי אחד בסגל – נטע לביא (קריאף ומויאל פצועים, ידין מחוץ לתוכניות) ולכן הוא מעוניין לצרף קשר אחורי, ובנוסף אליו קשר התקפי.

מספר שמות אפשריים כבר עלו, כשהישראלי היחיד ברשימה הוא וובה בראון, זאת חרף ההודעה של איזי שירצקי שהוא לא ישוחרר בחודש ינואר בשום מחיר. מבחינת הזרים, בחיפה התעניינו בז'אורז'יניו מבני סכנין ובקלאודימיר מבית"ר ירושלים. לוי מעדיף קשר אחורי זר, ובודק גם את האופציה הזאת. בחוליה האחורית, גם חן דילמוני מק"ש עדיין על הפרק.

שחקן הפועל תל אביב, עומרי שקל, מול שחקן עירוני קרית שמונה, וובה בראון. סוכנות ג'יני
שירצקי מערים קשיים. בראון/סוכנות ג'יני

למרות ההערכה שיעזוב בסופו של דבר להפועל תל אביב, בקרוב מאוד צפויות התפתחויות מעניינות בגזרת אביחי ידין, שמתכוון להתייצב לאימון הקבוצה בתחילת השבוע הבא, ולהודיע כי כל עוד לא נמצאה קבוצה שתשלם את שכרו, הוא נשאר בקבוצה. במועדון לא מתכוונים לאפשר לשחקן להשתתף באימונים הטקטיים ולא מוכנים לממן את רוב שכרו ולכן נראה כי מעברו יתעכב עד שהצדדים יגיעו לפשרה. החוזה של ידין לעונה וחצי הקרובות עומד על 375 אלף דולר נטו.

במקביל, לוי לא ממהר להודיע לחלק מהחלוצים על שחרורם מהסגל ויעשה זאת בשלב מאוחר יותר. הסיבה לכך נעוצה גם בעובדה שחיפה עשויה לבצע עסקת טרייד תמורתם, כששחר הירש עשוי להימכר לקריית שמונה במסגרת עסקה כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully