וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החלה במגעים להארכת חוזהו של אליניב ברדה

25.12.2015 / 8:25

הכושר המצוין עשה את שלו: מוליכת הטבלה והקפטן צפויים לחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. דאגה מהיעדרותו של ג'ון אוגו. גורם על רועי גורדנה: "הזדמנות להוכיח לבכר שהוא טעה לגביו"

ברני ארדוב

בווידאו: ברדה מתראיין למשדר וואלה! אחרי הניצחון בבלומפילד

הפועל באר שבע ואליניב ברדה החלו במגעים ראשוניים לגבי הארכת החוזה שלו במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש אוקטובר, במועדון הוחלט להציע לשחקן הארכת חוזה לקראת חודש ינואר עם אפשרות לשמש כמנהל מקצועי לאחר הפרישה, כשברדה הביע את נכונותו להמשיך במועדון למרות שהצדדים סיכמו כי בתום החוזה יפרוש ממשחק פעיל. מאז ההחלטה, ברדה רק שיפר את יכולתו ובמאזנו כבר תשעה שערים העונה, שמונה מהם בליגה. ברדה לא יזכה רק להארכת החוזה, אלא גם לסרט הקפטן אותו יחזיר רק לאחר שיפרוש ממשחק פעיל. ברדה עצמו רוצה את תפקיד המנהל המקצועי, אך פוזל גם לתפקיד אחר: סוכן שחקנים. בקרוב תחל הקבוצה במגעים גם עם אובידיו הובאן, לו יוצע חוזה לעונה אחת.

שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה חוגג. ברני ארדוב
הרוויח את זה. ברדה/ברני ארדוב

במועדון מודאגים מאוד מהיעדרותו של ג'ון אוגו שייצא לחופשה שתוככנה מבעוד מועד (יתחתן בשבוע הבא, יחמיץ גם את המפגש מול חיפה בשל הרחקה), אם כי בצוות המקצועי משדרים מסר לשחקנים שלכל שחקן יש תחליף. אובידיו הובאן אמור למלא את משבצת הקשר האחורי, כשאתמול עלתה אפשרות, פחות סבירה, לפיה ויליאם סוארס ישמש בתפקיד הזה. רועי גורדנה צפוי לקבל הזדמנות לפתוח בהרכב בליגה, לראשונה מאז ההפסד להפועל עכו לפני כשלושה חודשים. "זאת תהיה הזדמנות טובה לרועי להוכיח לבכר שטעה לגביו. שלושה חודשים הוא חיכה לרגע הזה. הוא לא רגיל לשבת על הספסל תקופה כל כך ארוכה", אמר גורם במועדון. כך או כך, בכר מחפש שחקן בתפקיד של גורדנה, הובאן וראדי, שיוכל להתחרות על חולצת ההרכב ונראה כי זאת בהחלט הזדמנות טובה לגורדנה להוכיח לבכר שטעה לגביו. אתמול הזהיר בכר את השחקנים, כשביקש מהם באסיפה הקבוצה "לרדת לקרקע" לאחר הניצחון במשחק העונה.

אופיר דוידזאדה חזר להתאמן באופן חלקי והוא בספק למשחק. אם הוא לא יהיה כשיר, נראה כי יהיה שינוי אחד בסגל, כשבן שהר יחזור על חשבון אוגו. בכר עדיין מחפש זר בתפקיד הקשר או החלוץ. מוחמד גדיר ודיוגו קאצ'ובה הם שניים מהמועמדים, אך יש עוד כמה ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully