וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על דני פרנקו: "יש דרך להפסיד, זה צובט בלב"

25.12.2015 / 6:39

גורמים בירושלים ביקרו את ההכנה וניהול המשחק של המאמן אחרי ההדחה בשמינית הגמר, אך מעמדו יציב. אליהו: "לא יישמנו את התוכנית שלנו ושילמנו על זה ביוקר". חילוקי דעות בנוגע למקל

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו. מגד גוזני
בירושלים מוטרדים. פרנקו/מגד גוזני

לא מעט פרצופים מאוכזבים ועגומים נראו אמש (חמישי) בהפועל ירושלים בתום ההפסד 87:72 מול מכבי חיפה, שקבע הדחה בשמינית גמר הגביע. שריקות בוז נשמעו בסיום המשחק לכיוון השחקנים, כשבמקביל לא מעט אוהדים של אדומים מחאו כפיים למאמן חיפה רמי הדר. קברניטי הקבוצה מיהרו לשוחח ביניהם בסיום המשחק, ותהו מדוע השחקנים לא הופיעו למשחק מתחילתו, בדומה למכבי חיפה.

"הפועל ירושלים חייבת להתמודד ולהגיע מוכנה לכל תואר שמונח על השולחן", אמר גורם בקבוצה. עם זאת בירושלים ניסו לשמור על אופטימיות. "אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל יש עוד מטרות העונה והן לא פחות חשובות - זכייה באליפות, התקדמות באירופה. לא ציפינו להפסד ואף אחד לא מרוצה מזה, אבל חייבים להמשיך הלאה. אסור להוריד את הראש", הסביר גורם במערכת.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. מגד גוזני
אכזבה קשה. שחקני ירושלים בסיום/מגד גוזני

כבר לפני מספר שבועות החלו גורמים בהנהלה לבקר את תפקודו של המאמן דני פרנקו. אותם גורמים טענו כי ישנה הכנה לקויה למשחקים באירופה וכי ניהול המשחק של המאמן לא תואם את הציפיות. ביקורת זו עלתה בשיחות גם לאחר המשחק אמש, אולם בקבוצה משתדלים שהדברים לא ידלפו החוצה. "זו לא ההנהלה הקודמת של הפועל. בהנהלה הנוכחית רוצים לתת למערכת ולמאמן כמה שיותר שקט", הסביר אמש גורם המעורה בנעשה. מעמדו של פרנקו יציב ואין כוונה לפטרו. רק בסיום העונה יבחנו את המשך דרכו של המאמן בהתאם לתוצאות.

בגזרת השינויים בסגל: מועמדותו של גל מקל נשקלת גם לעונה הנוכחית, אך עם זאת, נראה כי בין ההנהלה ופרנקו אין תמימות דעים בעניין. המאמן סבור כי יש לצרף גבוה, כשהמחשבה לצרף את גל מקל מגיעה מכיוון ההנהלה. עוד נודע כי בסיום העונה ינסו להשיב לקבוצה את דיון תומפסון, ממנו היו מרוצים מאוד בעונה שעברה.

דני פרנקו הודה בסיום: "לא שיחקנו מספיק נחוש ואגרסיבי, בסופו של דבר זה היה משחק על תואר, גם דיברנו בתחילת המשחק שאם אנחנו קבוצה שרוצה לנסות להגיע למשחקים מכריעים על תארים אז יש דרך. ובגביע אין דרך חזרה. זה כואב יותר כי זה קרה בשלב מוקדם. חיפה הצליחה להכתיב את הכדורסל שהיא רצתה מההתחלה. אין מה לחפש מה היה ולהגיד שחיפה היתה נחושה יותר, זה צובט אבל זו המציאות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הכוכב האדום בלגרד גל מקל. GettyImages
אין תמימות דעים. מקל/GettyImages

ליאור אליהו סיכם: "לא שכחנו שמדובר על משחק על תואר, זה היה אחד הגרועים שלנו העונה, אם לא הכי גרוע. קליעות נוחות לא נכנסו, שמרנו לא טוב. התכוננו הכי טוב למשחק, פשוט היו דברים שאנו, כשחקנים, לא יישמנו על המגרש. ידענו מה הם יעשו ולא עצרנו את זה. שילמנו על זה ביוקר".

אליהו הוסיף: "אנחנו בתקופה פחות טובה, הפסדנו את שני המשחקים האחרונים, צריך לדעת לצאת ולהתמודד עם הסיטואציה הזאת. ידענו שחיפה קבוצה מאוד אגרסיבית, חזקה מנטלית, ידענו את זה מהתתחלה. התמודדנו מולם מספר פעמים כבר ואנחנו מכירים אותם. פשוט לא עשינו את זה במשחק הזה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully