וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס שלח לבקרה דרישה מיידית לרשום אותו בסכנין, הבקרה התקפלה

24.12.2015 / 17:22

לאחר שהבקרה מסרה כי בני יהודה מסרבת לאשר את רישומו של המאמן עד לגמר חשבון עם הזהובים, אבוקסיס שלח מכתב והבקרה חזרה בה: "טוב שיש מבוכות שנקטעות לפני שהן הופכות לפארסות"

one

דרמה גדולה מתרחשת בשעות האחרונות כאשר יוסי אבוקסיס, שמונה אתמול (רביעי) למאמנה של בני סכנין, קיבל הודעה מבקרת התקציבים כי אינו יכול להירשם בסכנין עד אשר יגיע לגמר חשבון עם בני יהודה. כזכור, אבוקסיס פוטר מבני יהודה לפני כשבועיים ואמור היה לקבל את שכרו עד תום העונה, אך כעת בני יהודה דורשת כי בעקבות חתימתו בסכנין משכורת דצמבר תהיה האחרונה של אבוקסיס מדמאיו.

במכתב ששלח אבוקסיס לבקרת התקציבים באמצעות עורך הדין רועי רוזן נכתב: "מועדון בני יהודה שהפר את ההסכם באופן חד צדדי מתכוון להפר את התחייבויותיו כלפי מרשי על ידי מסמך גמר חשבון שהועבר למרשי. מסמך שערורייתי זה אשר לא מבטא את ההבנות בין הצדדים, מרשי לא יחתום על מסמך כזה, אשר לא מקבל את האמור בו נוכח הטענות שיש לו כלפי מועדון הכדורגל בני יהודה".

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
מכתב זועם. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

רוזן המשיך ורשם: "מרשי נדהם כי אינו יכול להירשם כמאמן בני סכנין. הדברים הינם בלתי נתפסים, לא מקובלים ועומדים בניגוד לכל דין. לא יעלה על הדעת שמקום המפטר מאמן וממנה אחר במקומו, ללא מפריע, לא יתיר למאמן לעבוד ולהתפרנס במקום אחר עד אשר יציג גמר חשבון. הדברים מנוגדים לכל דין ואין בכוונתנו להשלים איתם".

בעקבות המכתב ובהחלטת היועץ המשפטי הוחלט לאשר את רישומו של אבוקסיס, עורך הדין רוזן לא נרגע ואמר: "ראשית, אני שמח על כך מאוד ומאחל לו בהצלחה. דבר שני, לפעמים טוב שיש מבוכות שנקטעות לפני שהן הופכות לפארסות של ממש. כל האירועים הללו נמשכו פחות משעה וזה טוב, בריא ונכון שנגמר מהר כי אם היה נמנע מיוסי אבוקסיס להירשם בסכנין הרבה מאוד אנשים היו צריכים לשאול את עצמם שאלות מאוד קשות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully