וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "עכשיו הזמן לרדת לקרקע", אוגו ייעדר מול רעננה

24.12.2015 / 13:25

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, ברק בכר ביקש משחקניו להתרכז במשחק הבא. הניגרי ייעדר, רועי גורדנה צפוי לתפוס את מקומו, בן שהר מקווה לחזור לסגל. בסכנין אישרו כי נעשתה פנייה לגבי קאצ'ובה

one

בווידאו: הפועל באר שבע מנצחת את מכבי תל אביב

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב ומנוחה בת יומיים שהעניק ברק בכר לשחקניו, הפועל באר שבע חזרה להתאמן היום (חמישי) והחלה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום שני. לפני האימון כינס בכר את השחקנים ודיבר בקצרה על הניצחון. "נהניתם מהניצחון, אבל עכשיו זה הזמן לרדת לקרקע ועם זה ממשיכים", אמר להם המאמן. יש לציין כי מאז תחילת העונה בכר לא מרבה לדבר עם השחקנים ומקפיד לערוך את האסיפות הטקטיות סמוך מאוד למשחק, וכך גם לגבי פרסום הסגל שלו.

המגן אופיר דוידזאדה ערך אימון חלקי ועשוי להיות כשיר למשחק, כשרק ביום ראשון יתברר האם יהיה חלק מהסגל. ג'ון אוגו המוצהב ייעדר מהמשחק בשבוע הבא מול מכבי חיפה וגם מהמשחק הקרוב מול רעננה, כפי שתוכנן לפני מספר שבועות, בעקבות חתונתו הצפויה להיערך בשבוע הבא. רועי גורדנה צפוי לפתוח בהרכב, לראשונה מאז ההפסד להפועל עכו בסוף ספטמבר.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בחזרה במגרשים? שהר/ברני ארדוב

במקביל, בן שהר מקווה לחזור לסגל במקום אוגו, לאחר שנופה ממנו מול מכבי תל אביב ברגע האחרון. הוא היה אמור להיכלל בו על חשבון אחד משחקני ההגנה, אך לבסוף הוחלט שינוח שבוע נוסף.

גורמים בבני סכנין אישרו כי נעשתה פנייה מצד באר שבע לגבי הקשר הברזילאי דיוגו קאצ'ובה, אך עדיין לא מדובר במשא ומתן אלא בהתעניינות ראשונית בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון אוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully