וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בליטא: "ויאצ'סלב קרבצוב מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב"

24.12.2015 / 18:20

הסנטר האוקראיני (2.13, 28), שמסיים את חוזהו בצסק"א מוסקבה בסוף דצמבר, עשוי לחזק את הצהובים. קלע 3.4 נקודות למשחק ביורוליג. אייק אופייבו סיכם על הארכת חוזהו בחודש נוסף

אימג'בנק GettyImages

צפו בביצועיו של קרבצוב מהליגה הסינית בעונה שעברה

בבוקר שאחרי הניצחון הקליל 63:81 על גלבוע/גליל בשמינית גמר גביע המדינה, במכבי תל אביב ממשיכים להתעסק בסגל שישחק ביורוקאפ. הפורוורד אייק אופייבו סיכם אמש (רביעי) לחודש נוסף בקבוצה, כך נודע לוואלה! ספורט. חוזהו של אופייבו תם בסוף החודש, אך במכבי טרם מצאו חיזוק והחליטו להאריך את חוזהו. השחקן הגיע לצהובים לפני שלושה חודשים וחתם על חוזה זמני בקבוצה שאמש כאמור, הוחלט להאריכו. כזכור, במכבי הוחלט להאריך את ההתקשרות גם עם ארינזה אונואקו, שהיה גם הוא אמור לסיים את החוזה שלו בסוף החודש.

גבוה נוסף שעשוי ללבוש צהוב בקרוב הוא הסנטר האוקראיני, ויאצ'סלב קרבצוב (2.13, 28). בליטא מדווחים שהסנטר מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב. קרבצוב חתום בצסק"א מוסקבה עד סוף דצמבר, כמחליפו של ג'ואל פרילנד, ובעוד מספר ימים יהיה שחקן חופשי.

האוקראיני, ששיחק בעבר בדטרויט ובפיניקס מה-NBA, קלע העונה 3.4 נקודות למשחק ביורוליג (שבעה משחקים) והוריד 1.6 כדורים חוזרים. ב-NBA רשם בסך הכל 45 משחקים, עם 2.2 ו-1.4 ריבאונדים למשחק. בעבר שיחק גם בסין ובאוקראינה.

סנטר צסק"א מוסקבה ויאצ'סלב קרבצוב. GettyImages
חיזוק לצבע? קרבצוב/GettyImages

בתוך כך, הצהובים לא ספרו אמש את גלבוע/גליל עם ניצחון חוץ 61:83 בשמינית גמר גביע המדינה, אולם המאמן ז'אן טבק לא היה מרוצה מהמשחק של השחקנים במחצית הראשונה, ושטף אותם בצעקות בחדר ההלבשה במחצית.

גיא פניני סיכם את המשחק: "קודם כל מחמאות לגליל עליון על המשחק שלהם, הגענו לפה והם עשו לנו חיים קשים מתחילת המשחק, אם זה באגרסיביות ובלחץ שלהם, הגענו לא כל כך מוכנים לכך. הגענו עם סגל קצת קצר ואין תירוצים, זו לא הסיבה ששיחקנו כך בחצי הראשון, כל אחד יודע שבמצב כזה צריך לדעת לתת קצת יותר בכדי לחפות על החיסרון של האחרים ואני שמח שעשינו את זה. הסגנון של הליגה השנייה קצת שונה, אבל התרגלנו על זה ונתנו גז".

על ג'ורדן פארמר וחסרונו אמר פניני: "אני לא רוצה להתעסק במה שקורה בחייו הפרטיים, אנחנו רוצים שיחזור כמה שיותר". על האוירה החמה והקריאות אליו מהקהל במהלך המשחק אמר פניני: "יש מקום שאני מגיע ולא עושים את זה? התרגלתי...".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עדכון ראשון: 07:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully