וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: הקשר הזמבי לארי בוואליה יגיע להתרשמות

23.12.2015 / 15:52

סילבס יבחן את הקשר בן ה-20 ששיחק בפאוור דינמוס מהליגה הראשונה בארצו, וינסה להרשים את הצוות המקצועי. עשוי לחתום כזר חמישי, כשבמקביל, ממאדו צ'אם עשוי לעזוב. 0:0 לרעננה מול הנבחרת הצעירה במשחק אימון

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל רעננה על בני סכנין

הפועל רעננה אמנם נחשבת להפתעה הנעימה של הליגה עד כה ומדורגת במקום הרביעי, אבל בצוות המקצועי של המועדון לא קופאים על השמרים, ולמרות ההצהרות על שינויים מינימליים בינואר, מי שיגיע בקרוב למבחנים בקבוצה הוא קשר נבחרת זמביה הצעירה, לארי בוואליה (20).

בוואליה שיחק בפאוור דינמוס מהליגה הראשונה בארצו. הוא גדל בקבוצת קיי סטארס וממנה עבר לקבוצתו הנוכחית שסיימה במקום השלישי בליגה הזמבית. לרעננה יש כרגע ארבעה זרים, כך שבוואליה יוכל להצטרף ללא בעיה. למרות זאת, קיימת אפשרות שבקבוצה יחליטו לשחרר את ממאדו צ'אם, שבעיקר שותף העונה כמחליף ותרם עד כה שער אחד בלבד.

במשחק אימון שנערך היום מול הנבחרת הצעירה, סיימה רעננה ב-0:0. כל שחקני הסגל שותפו למעט כרם ארשיד שחולה.

לקראת המחזור הקרוב, בהפועל רעננה החלו כבר בהכנות לקראת המשחק ביום שני בחוץ נגד המוליכה, הפועל באר שבע, כשבהמשך מחכה להם גם התמודדות מול האלופה מכבי תל אביב. "זה ברור שאנחנו לא מגיעים פייבוריטים לשני המשחקים האלה, אבל כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים להוציא תוצאות טובות גם מול קבוצות שעל הנייר טובות מאיתנו", אמרו במועדון.

חיים מגרלשווילי שחקן הפועל חיפה שומר על ממאדו צ'אם שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
שוקלים את שחרורו. ממאדו צ'אם/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully