וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה רכשה את מהדי זועבי מבית"ר טוברוק

23.12.2015 / 15:27

לבעלי הקבוצה, איזי שירצקי, הייתה אופציה לרכוש את השוער הצעיר מאיזיקוביץ'. מאוריסיו ימשיך להיבחן וינסה להרשים את הצוות המקצועי. גורם: "שירצקי לא משחרר את מזרחי ובראון"

one

עירוני קרית שמונה השלימה את רכישתו של השוער מהדי זועבי מבית"ר טוברוק. הבעלים איזי שירצקי נפגש עם אריק איזיקוביץ', המחזיק בכרטיסו של השחקן, והשניים סיכמו על העברה של השוער לצמיתות, כשזה חתם לשלוש שנים בקבוצה. חשוב לציין כי בהסכם בין הצדדים לקרית שמונה הייתה אופציה לרכוש את השחקן עד תום העונה במחיר קבוע מראש.

החלוץ הברזילאי, מאוריסיו פלאנצ'קאוסקאס קורדיירו, המכונה מאוריסיו, ימשיך להיבחן בימים הקרובים. החלוץ בן ה-23 מתנשא לגובה 189 סנטימטרים ושיחק בעבר באבאי ובאואסטה. קבוצתו האחרונה הייתה פנאפולנסה הברזילאית. על מועמדותו פרסמנו כאן ביום ראשון, והוא מצטרף לחלוץ אוסטין אמוטו שהגיע בשלב מוקדם יותר למבחנים, וסיכם במועדון.

במועדון הבהירו שבנוסף לאחמד עאבד, גם וובה בראון ואופיר מזרחי צפויים להישאר בקבוצה. "איזי לא רוצה לשחרר אף אחד מהם. המטרה שלנו היא להתחזק בעוד שחקן משמעותי בחלק הקדמי", אמרו במועדון. בהפועל באר שבע בדקו לאחרונה אפשרות לצרף את הקשר אור אוסטוינד. בשלב זה הוא לא משוחרר.

איזי שירצקי, בעלים קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
השלים את העסקה. שירצקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully