וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר עלתה למקום הראשון אחרי 1:3 על כפר סבא במשחק העונה

22.12.2015 / 22:15

האלופה שבה למקום הראשון לאחר ניצחון מרשים במשחק העונה. המאמן, נעם כץ: "עברנו שנה נהדרת, אף קבוצה לא הגיעה למספרים שלנו". 2:3 למכבי תל אביב על הוד השרון, גם מנשה/חדרה/עמק חפר ניצחה

נעם כץ מאמן הפועל מטה אשר עכו בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
יזכה בתואר קבוצת השנה? כץ/אדריאן הרבשטיין

האלופה חזרה למקומה הטבעי. הפועל מטה אשר/עכו ניצחה הערב (שלישי) את הפועל כפר סבא במשחק דרמטי 1:3 וחזרה למקום הראשון בטבלה.

נעם כץ, מאמן האלופה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו עוברים עונה מעניינת ושונה מהשנים האחרונות ובכל זאת נהדר לסיים את שנת 2015 עם ניצחון כזה. השנה האחרונה היטיבה איתנו והפסדנו בה בעונה וחצי רק פעם אחת. ראיתי שבוחרים עכשיו את קבוצת הספורט של השנה ואין ספק שאף קבוצה בכל הענפים לא הגיעה למספרים שלנו. ברור לי ששנת 2016 תהיה קשה הרבה יותר אבל חשוב גם להסתכל בגאווה על השנה החולפת שהייתה חשובה ומהנה למועדון ולקהל שלנו"

גל גלילי, מאמן הפועל כפר סבא אמר: "כל הכבוד למטה אשר שפשוט שיחקו טוב יותר. נלמד מהטעויות ונחזור לחלק השני והמכריע של העונה חזקים יותר"

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי הוד השרון 2:3 בחוץ והתבססה במקום השלישי בפליאוף העליון. מנשה/חדרה/עמק חפר ניצחה את הפועל ירושלים 0:3 ושמרה על המקום הרביעי.

בפליאוף התחתון, חיפה ניצחה את אליצור כרמיאל ואליצור הוד השרון חזרה עם מלוא הנקודות לאחר ניצחון על קק תל אביב. ליגת העל יוצאת לפגרה ותחזור לפעילות ב-7 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully