וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיחאי פינטילי סיכם לשנתיים בסטיאווה בוקרשט, הוא לא הסתגל לחיים בישראל"

22.12.2015 / 21:32

הקשר הרומני עזב סופית את הפועל תל אביב? הסוכנת שלו אמר לאחד האתרים הגדולים ברומניה: "היה לו קשה כי משפחתו לא שהתה איתו בישראל. הוא העדיף לוותר על כסף כדי לחזור לרומניה". בקבוצה אישרו כי מתנהל מו"מ, אך הכחישו סיכום רשמי. תמוז נפגש עם נציגי המועדון

one

בווידאו: הפועל תל אביב מפסידה 3:0 לעירוני קרית שמונה

ברומניה מדווחים שקפטן הפועל תל אביב, מיחאי פינטילי, עזב את האדומים וחתם לשנתיים בשורותיה של סטיאווה בוקרשט, כך טוענת הסוכנת של השחקן אנה מריה פרודן, בראיון שהעניקה להאתר המקומי, "DolceSport". "הוא חתם לשנתיים בסטיאווה. הוא לא הסתגל לחיים בישראל מכיוון שמשפחתו לא שהתה איתו בארץ. הוא העדיף לחזור לרומניה ולוותר על הכסף".

פינטילי הגיע לאדומים בתחילת העונה מאל הילאל הסעודית, איתה נקלע לסכסוך משפטי על רקע כספים אותם לא קיבל מהקבוצה. הרומני בן ה-31, שהגיע לקבוצה יחד עם קלאודיו בומבה, קיבל את סרט הקפטן מהמאמן דאז, סזאר מנדיונדו, עוד לפני ששיחק משחק רשמי אחד במדי הקבוצה. לפינטילי יש עבר מפואר מסטיאווה בוקרשט, איתה זכה בשתי אליפות ובפנדורי והוא משחק בנבחרת רומניה בארבע השנים האחרונות, כולל מספר משחקים בקמפיין מוקדמות היורו האחרון, בסופו העפיל עם נבחרתו לטורניר שייערך בצרפת בקיץ.

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
יחזור ללבוש אדום? תמוז/ברני ארדוב

בכל הקשור לחיזוק, טוטו תמוז ממשיך להתקרב להפועל תל אביב. חלוצה של פטרולול נפגש עם אנשי המועדון כשהרצון המשותף של כולם הוא לסגור את העסקה עד סוף השבוע. הכיוון חיובי, אך יש עדיין פרטים שלא סוכמו ולכן הצדדים החליטו לקחת עוד זמן כדי לחשוב על ההצעות ואמורים לשוב אל שולחן המשא ומתן מחר או מחרתיים. תמוז בן ה-27 אמור לחתום על חוזה ארוך טווח ולחזור לקדנציה שנייה במדים האדומים, אחרי ששיחק בהפועל תל אביב בין השנים 2010-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully