וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד חוששים: מגרש האתלטיקה בהדר יוסף יוסב לוולודרום?

22.12.2015 / 12:23

אחת התוכניות של החברה המנהלת את הדר יוסף היא להסב את מגרש האימונים לזירת אופני מסלול. יו"ר האיגוד, רפי פלד: "זו עלולה להיות בעיה מבחינתנו. אנו רוצים לארח תחרויות בינלאומיות, ושינוי כזה ייצור קושי"

רפי פלד יושב ראש איגוד האתלטיקה. יוסי ציפקיס
באיגוד חוששים. רפי פלד/יוסי ציפקיס

האם מגרש האימונים בהדר יוסף המשמש לאימוני אתלטיקה יוסב בחלקו לוולודרום? לאחרונה החלו בדיקות מצד החברה המנהלת את הדר יוסף לבצע שינוי במגרש, כאשר אחת האפשרויות הבולטות ביותר היא להשמיש את המקום כזירה מקורה למרוצי אופני מסלול, דבר שעלול לפגוע בעיקר במקצועות הזריקה באתלטיקה, ובעיקר בהדיפת כדור ברזל ובהטלת כידון, מקצועות שדורשים מרחב.

יושב ראש איגוד האתלטיקה, רפי פלד, פועל בימים אלו כדי לנסות ולמצוא את הנוסחה הנכונה עם אנשי החברה המנהלת את הדר יוסף, ובהם מתי שטיינר, מנכ"ל מרכז הספורט. "זו בעיה, אבל אני מקווה שבסופו של דבר נגיע לפיתרון מוסכם", אמר פלד בשיחה עם וואלה! ספורט. "בגדול, ולודרום במגרש אימונים של אצטדיון אתלטיקה בינלאומי זה לא דבר טוב".

פלד מציין כי בכוונת האיגוד לנסות ולהביא תחרויות בינלאומיות לישראל, והמהלך המדובר עלול להוות בעיה. "אין אצטדיון בינלאומי שלא צמוד אליו מגרש אימונים, ולכן יש חשש שאף מדינה לא תבוא להתחרות כאן במצב שכזה. צריך למצוא פיתרון להודפי הכדור ברזל ומטילי הכידון, ואנחנו עושים מאמץ כדי לפתור את זה.

"מצד שני, צריך לזכור שהאצטדיון לא שלנו ואני מעולם לא אומר מראש לא על שום דבר", הוסיף פלד. "צריך להסתכל גם על הדברים הטובים שיש במהלך הזה כי יש דברים שהאיגוד ירוויח כמו משרדים, חדרי מסאז'ים לאתלטים, טיפולים וסאונה, כלומר לא הכול שלילי. בכל מקרה, אני מאמין שיימצא פיתרון כדי שהפגיעה תהיה מינימלית".

מתי שטיינר מסר בתגובה: "בשלב זה הכול נמצא בבדיקות, ומעבר לכך אין לי מה להוסיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully