וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין חוששים שלא יעמדו בעלויות של אבוקסיס, לחמן בתמונה

22.12.2015 / 9:55

מאמנה היוצא של בני יהודה סיכם לעונה וחצי, אך בסכנין חוששים שיתקשו לעמוד בחוזהו, בין היתר בשל התשלום לאלי כהן המפוטר. אם הצדדים לא יגיעו להבנות, לחמן שהביע נכונות לחזור עשוי להתמנות

one

יוסי אבוקסיס אמור היה להתמנות היום (שלישי) למאמן בני סכנין, אך כרגיל אצל הקבוצה מהצפון, שום דבר לא סגור עד שהוא לא סגור. אתמול אבוקסיס נפגש בקיסריה עם היו"ר מוחמד אבו יונס וסיכם עקרונית את תנאיו לעונה וחצי. אבו יונס הבהיר כי הוא צריך להעביר את המינוי דרך הנהלת המועדון על מנת שהסיכום יהפוך לרשמי, אך לאחר ששוחח עם חברי ההנהלה עדיין אין סיכום בנושא.

בסכנין רוצים לראות את אבוקסיס על הקווים, אך חוששים כי עקב הצורך לשלם לאלי כהן שכר עד תום העונה הם יתקשו לעמוד בעלויות חוזהו ולכן היו רוצים לראות אותו מתגמש מעט בדרישותיו הכספיות. אם אבוקסיס לא יתגמש, המועמד הבא ברשימה הוא אייל לחמן, שכבר הביע נכונות לחזור ולאמן את הקבוצה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
יתגמש? אבוקסיס/מגד גוזני

אבוקסיס בן ה-45 החל את העונה כמאמן בני יהודה, אך פוטר מהמועדון בעקבות פרשת בן צעירי. זאת הייתה קדנציה שנייה של אבוקסיס אצל הזהובים. בעבר אימן גם בהפועל תל אביב ואף שימש כעוזרו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב ובנבחרת ישראל. אבוקסיס דרש הסכם לעונה וחצי ולא היה מוכן להתפשר על פחות מכך. לחמן סיים לאחרונה את תפקידו ב-מ.ס אשדוד כאשר בסכנין זוכרים לו בעיקר את הקדנציה המוצלחת במועדון והזכייה בגביע המדינה.

מי שלא ימונה יצטרך לקבל הבהרות בנוגע למצבת הזרים של הקבוצה. סכנין נמצאת במו"מ עם הפועל תל אביב וקבוצות נוספות בנוגע לקשר הברזילאי ז'אורז'יניו. מוחמד אבו יונס הבהיר כי לא יוותר על השחקן אם לא יקבל הצעה מספיק אטרקטיבית. גם דיוגו קאצ'ובה הברזילאי מעוניין לעזוב בינואר, אך ייתכן שעם הגעת אבוקסיס הדברים ישתנו לגביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully