וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו בריס הגיע ל-60 אלף יארד, אך דטרויט ניצחה בניו אורלינס

22.12.2015 / 8:57

הקוורטרבק הוותיק הפך לרביעי בהיסטוריה שרושם את ההישג המרשים, אבל גם זה לא הספיק להחזיר את הסיינטס מבור של 25 נקודות והם הפסידו בבית 35:27. משחק מצוין למת'יו סטאפורד

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס מול דטרויט ליונס. Brynn Anderson, AP
בריס מול הגנת הליונס/AP, Brynn Anderson

ניו אורלינס (9:5) - דטרויט (9:5) 35:27

משחק בלי יותר מדי חשיבות נעל הלילה (בין שני לשלישי) את המחזור ה-15 ובעוד שהסיינטס גילו פעם נוספת כמה הם חלשים ואפשרו לליונס לרשום את ניצחון החוץ השני בלבד שלהם העונה, מי שלפחות ניצל את האירוע על מנת להיכנס לספרי ההיסטוריה הוא דרו בריס, שהפך עם טאצ'דאון ברבע השלישי לקוורטרבק הרביעי בלבד אי פעם שחוצה את רף 60 אלף היארדים. בריס מצטרף לפייטון מאנינג המוביל, ברט פארב ודן מרינו, ממנו הוא רחוק כעת קצת יותר מאלף יארדים בלבד. הבא בתור שצפוי להיכנס לרשימה הוא טום בריידי, שנמצא כ-2,500 יארד מה-60 אלף וימתין לעונה הבאה.

והיה גם משחק, בין שתי קבוצות שבעיקר חושבות דראפט כרגע. הסיינטס "הבטיחו" עונה שנייה ברציפות עם מאזן שלילי, לראשונה מאז שון פייטון מונה למאמן ב-2006. דטרויט הסתערה מוקדם ובעזרת שני טאצ'דאונים של גולדן טייט סיימה את המחצית ב-3:21, שצמח עוד יותר בתחילת המחצית השנייה עם טאצ'דאון של אמיר עבדולה. בריס צימק עם אותה מסירה שהגיעה לברנדין קוקס והכניסה אותו להיסטוריה וברבע הרביעי, טאצ'דאון של מרקס קולסטון הוריד למינוס שמונה בלבד, אבל הליונס הגיבו וג'ואיק בל מצא את האנדזון, פני שהסיינטס צימקו פעם אחרונה. 14 שניות לסיום, מאט פרייטר עוד החטיא שער שדה ונתן צ'אנס אחרון, אבל משני הניסיונות של ניו אורלינס לא יצא יותר מדי.

341 יארד ושלושה טאצ'דאונים לבריס שגם נפצע ברגלו במהלך המשחק, 124 באוויר לקוקס. בצד המנצח, 254 ב-22 מ-25 מרשימים למת'יו סטאפורד, שמסר שלושה טאצ'ים בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully