וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב יורדת מז'אורז'יניו, בקאלי: " פינטילי סיכם בסטיאווה"

נשיא סטיאווה טען שכל הקצוות נסגרו ושקשר הפועל תל אביב יצטרף לקבוצה מבירת רומניה: "זה סגור, ביום שלישי אתם תראו". הדרישות של בני סכנין על הברזילאי הרחיקו את האדומים

one

נשיא סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי, התראיין אמש (שני) ברומניה וטען שמיחאי פינטילי סיכם בקבוצתו. קבוצת הפאר הרומנית מחזרת במרץ אחרי קשר הפועל תל אביב בתקופה האחרונה, אבל האדומים הציבו עליו תג מחיר של כ-600 אלף יורו.

מהדברים של בקאלי לא עולה האם הוא סיכם את הדברים גם עם הפועל תל אביב, אבל הוא טען שלפחות מול פינטילי לא נותרו קצוות לא קשורים: "אתם תראו מחר (שלישי), אני אביא את השחקנים הכי טובים ברומניה. עם מיחאי פינטילי ואלכסנדרו בורצ'אנו כבר יש סיכום. זה סגור".

פינטילי שהגיע להפועל תל אביב בקיץ האחרון, כבר שיחק בסטיאווה בוקרשט בשנים 2012-2014 וזכה איתה בשתי אליפויות. המאמן לורנציו רגקאמפף שחזר לאחרונה לקבוצה (והוזכר כמועמד להפועל תל אביב לפני כחודשיים), מאוד מעריך את הקשר והציב אותו גבוה ברשימת השחקנים שהוא רוצה. יש לציין שהסוכנת של פינטילי, אנה מריה פרודאן, היא לא אחרת מאשר אשתו של רגקאמפף. היא אגב, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה לפני כשבועיים שפינטילי לא יעזוב את הפועל תל אביב העונה.

הפועל תל אביב החליטה לרדת מקשר בני סכנין, ז'אורז'יניו. קבוצתו של הברזילאי דורשת סכום העברה שנע סביב שני מיליון שקלים, והאדומים לא מוצאים כרגע מימון לעסקה כזו.

מיחאי פינטילי, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאיחוד עם רגקאמפף? פינטילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully