וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודל בקהאם ג'וניור הושעה למשחק אחד

22.12.2015 / 0:28

העימותים עם שחקני קרוליינה, ששיאם היה הכניסה היישר לראשו של ג'וש נורמן, עלו לתופס הצעיר של הג'איינטס ביוקר ואם הערעור שלו לא יתקבל, הוא יחמיץ את המשחק נגד מינסוטה

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס מול ג'וש נורמן קרוליינה פנת'רס. AP
משחק מלא בעצבים עבר על בקהאם ג'וניור מול נורמן/AP

ה-NFL הודיעה הערב (שני) כי התופס הכוכב של ניו יורק ג'איינטס, אודל בקהאם ג'וניור, הושעה למשחק אחד בשל העימות שלו עם ג'וש נורמן במשחק ההפסד של הענקים מול קרוליינה אמש, 38:35.

במהלך המשחק ספג OBJ לא פחות משלוש עבירות אישיות, כאשר בין היתר הוא נקלע למאבק פיזי עם נורמן, מגן הפינה של הפנת'רס ובמקרה אחר, מזנק היישר לתוך הראש שלו. העבירה השלישית נשרקה נגדו אחרי מפגש עם קורטלנד פיניגן. בקהאם ג'וניור צפוי לערער על ההחלטה ואם ההשעייה תישאר, הוא יחמיץ את משחק החוץ מול מינסוטה במחזור הקרוב.

הערב גם התפרסמו צילומים בהם נראים שחקני קרוליינה וביניהם גם נורמן כשהם מחזיקים אלת בייסבול לפני המשחק ושולחים איומים לעברו של בקהאם ג'וניור, מה שהוציא אותו מאיפוס.

* שחקן ג'קסונוויל, ג'סטין בלקמון, המושעה מה-NFL לכל העונה, נעצר בפעם הרביעית בחייו, השלישית בשל נהיגה תחת השפעת חומרים אסורים. קשה להאמין שהוא ישוב אי פעם לשחק בליגה.

* מרקוס מריוטה סובל מפגיעה ברצועה בברך ימין, אותה ספג בתחילת ההפסד אתמול מול ניו אינגלנד. הוא סיים את עונת הרוקי שלו שני מחזורים מוקדם מהמתוכנן. זאק מטנברגר יחליף אותו.

* הסייפטי של אריזונה, טיירן מת'יו, סיים את העונה עם קרע ברצועה אותו ספג בניצחון אתמול בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully