וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר אדרי: "ממועדון כמו מכבי חיפה לא נשאר הרבה, הוא מפעל מנוכר"

21.12.2015 / 12:53

השוער, ששוחרר בתום העונה שעברה אחרי 13 שנים במועדון, כתב בפייסבוק: "זה כואב, אבל זו האמת. כסף לא קונה אליפות, לא בושה ללמוד ממועדונים אחרים. הקבוצה צריכה לחזור להיות חממה לגידול"

one

בווידאו: מכבי חיפה והפועל כפר סבא נפרדות ב-1:1

כחצי שנה לאחר שעזב רשמית וסופית את מכבי חיפה, אמיר אדרי החליט להוציא את כל הדברים ששמר בלב על הירוקים בפוסט בפייסבוק. אדרי תקף את המועדון בו שיחק 13 שנה וכתב דברים חריפים.

אדרי כתב: "ממועדון גדול כמו מכבי חיפה לא נשאר הרבה, כמה שכואב הדבר, אבל זאת האמת. כל שנה נפתחת עם ים של תקוות ואשליות וזה מתנפץ לו כבר בתחילת העונה. כסף כבר לא קונה אליפות, ושחקן יקר כבר לא מהווה פקטור אם אין מישהו שישחק איתו. העניין לא בזרים, באמת שלא, כדורגל זה לא טניס, זה משחק קבוצתי, שמות נוצצים לא עובדים בכדורגל הישראלי"

אדרי המשיך: "מה שכן זה עבודה קשה ולחימה, כסף לא מביא ניצחונות ויוקרה לא באה לבד. מכבי חיפה הוא המועדון המפואר בישראל, הוא בנה את עצמו בזכות הצלחותיו כקבוצה. אתה הופך להיות שחקן יקר וחשוב דרך הקבוצה
ולא ההפך".

אמיר אדרי שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"כסף זה לא הדרך". אדרי/אדריאן הרבשטיין

"עד היום כולם הסתכלו על צורת הניהול והסדר של מכבי חיפה, היום מכבי חיפה צריכה ללמוד מקבוצות אחרות בארץ, זה לא בושה", המשיך אדרי", כסף זה לא פיתרון. הכל מתחיל בדרך. אני כותב את זה לא כדי שמישהו ישמע או יקשיב לי, פשוט לפרוק עצבים דרך כתיבה. מכבי חיפה צריכה לחזור להיות חממה לגידול ובית מפנק ולא מפעל קר ומנוכר".

אדרי סיים: "ולכם האוהדים, אני מאוד מקווה שאחריי ירידה כזאת תלולה תגיע עלייה חדה שתעיף אתכם גבוה גבוה: 'הכאב הוא זמני, הגאווה היא נצחית'".

אדרי בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. בשנים הראשונות שימש כשוער שני לדודו אוואט לאחר פציעת ניר דוידוביץ'. בהמשך שימש כשוער שלישי עד שהושאל בעונת 2007/8 למכבי הרצליה. בתום עונת ההשאלה חזר למכבי חיפה, שותף ב-11 משחקים לאור פציעת דוידוביץ' ובשנים הבאות שימש בעיקר כשוער שני. לפני ארבע שנים הושאל למכבי נתניה שם שימש כשוער ראשון והגיע עימה למקום הרביעי. בתום העונה חזר לחיפה תחת ראובן עטר, ושוב חזר להרכב לאור פציעת דוידוביץ'. בהמשך הודח מההרכב לטובת בויאן שראנוב. בסיום עונת 2013/14 נפצע ועבר ניתוח שהשבית אותו לעונה שאחרי. בתום העונה שעברה שוחרר לאחר 13 שנה במועדון וכעת נמצא ללא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully