וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס קרוב לבני סכנין אחרי פגישה עם היו"ר אבו יונס

השניים ערכו פגישה שהוגדרה כ"טובה וחיובית". בין הצדדים כבר יש סיכום לשנה וחצי, ואבו יונס ממתין לאישור שאר חברי ההנהלה. הפועל תל אביב ומכבי חיפה מעוניינות בז'אורז'יניו

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה להפועל רעננה

יוסי אבוקסיס קרוב מאוד לחתימה כמאמנה החדש של בני סכנין. אבוקסיס שפוטר לאחרונה מבני יהודה, נפגש הערב (שני) עם היו"ר מוחמד אבו יונס והצדדים הגדירו את אותה פגישה כ"טובה וחיובית". בין הצדדים קיים סיכום עקרוני על חוזה לשנה וחצי, ואבו יונס צריך להביא את הדברים לאישור שאר חברי ההנהלה. אם לא תרשמנה הפתעות, השניים ייפגשו שוב מחר ואבוקסיס ימונה רשמית.

מעבר לכך, מצבת הזרים של הקבוצה צפויה לעבור שינוי בינואר. דייגו קאצ'ובה מעוניין לעזוב את המועדון וכבר במשחק האחרון לא היה בסגל הקבוצה. מספר קבוצות מתעניינות בשחקן ביניהן הפועל באר שבע שמחפשת שחקן בתפקידו. מעבר לב"ש מתעניינות בשחקן שתי קבוצות נוספות והשחקן אמור להתיר חוזהו במועדון במועד ההעברות.

בנוגע לז'אורז'יניו, ההערכה הכמעט ודאית היא כי הוא יעבור בינואר למכבי חיפה או הפועל תל אביב. לסכנין ישנן הצעות עבור השחקן שכוללות סכום כסף וטרייד של מספר שחקנים ובמועדון יתקשו לעמוד בהצעות אילו. יחד עם זאת, במועדון לוקחים בחשבון כי ייתכן ומאמן חדש שיגיע יטיל וטו על שיחרור השחקן.

(עדכון ראשון: 11:24)

שחקן בני סכנין, דיוגו קאצ'ובה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לעזוב. קאצ'ובה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully