וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש ביטל את החלטת רשם העמותות בנוגע לטביב, הכדור בידי ההתאחדות

21.12.2015 / 10:20

ההתאחדות תצטרך לקבוע מועד בתוך שבועיים על מנת להחליט בנוגע לזכאותו של בעלי בית"ר ירושלים לכהן בתפקיד רשמי. הקבוצה תעמוד לדין על קריאות גזעניות מול נתניה והדלקת אבוקה מול הפועל תל אביב, בבית"ר ינסו לשנות את ההחלטה

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מנצחת את מכבי נתניה

בית המשפט העליון בירושלים ביהמ"ש העליון ביטל היום (שני) את החלטת רשם העמותות לפיה אלי טביב צריך להתפטר מתפקידו בהתאחדות לכדורגל וקבע כי העניין הוא אך ורק של ההתאחדות לכדורגל ועליה לקבוע מועד בתוך 14 יום בבית הדין העליון בנוגע לזכאותו לכהן כחבר הנהלת ההתאחדות.

כזכור, רשם העמותות העביר להתאחדות לכדורגל את המלצתו לפיה בשל הרשעתו ב"פרשת הנער", טביב לא יוכל לכהן כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, אך נציגיו של טביב טענו מנגד כי לא ניתן להם להציג את עמדתם בנושא וכמו כן שההתאחדות צריכה לקבל את ההחלטה באופן עצמאי. בבית המשפט הודיעו נציגי הרשם כי הוא העביר את המלצתו אבל ההחלטה הסופית היא של ההתאחדות אך נציגי טביב מערערים על המלצתו ודורשים כי בכל מקרה יבוצע הליך מסודר.

יש לציין כי נושא זה אינו קשור להיותו של טביב בעלים של בית"ר ירושלים. רשם העמותות יכול להמליץ או לקבל החלטה אך ורק בנוגע להיותו של טביב כחבר הנהלת ההתאחדות הרשומה כעמותה ולא בנוגע לבעלות שלו על בית"ר ירושלים. טביב עצמו לא מתלהב להמשיך ולשמש כחבר הנהלת ההתאחדות, אך נציגיו הבהירו כבר מספר פעמים כי מדובר בעניין עקרוני ובתחושה כי ישנה איפה ואיפה ביחס לבעלי בית"ר.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עניין עקרוני. טביב/ברני ארדוב

בנושא אחר, בהתאחדות לכדורגל הודיעו שבית"ר תעמוד לדין בעקבות קריאות גזעניות במשחק נגד מכבי נתניה ובשל אבוקה שנפתחה במשחק מול הפועל תל אביב, אך בבית"ר ידרשו מתובע ההתאחדות ניר רשף להפוך את ההחלטה. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול כי לאחר צפייה של מספר פעמים בקלטות, לא נשמעה שום קריאה גזענית ואף הבהירו: "מדובר במקרה הזוי שאף אחד כולל המשקיף לא שמע ולא ראה, לא נסכים לשום הרשעה גם אם תהיה מינימלית".

היום יזכו שחקני בית"ר ליום חופש נוסף ויחזרו רק מחר לאימונים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת. בבית"ר מאמינים כי השחקנים יתאוששו פיזית השבוע ויגיעו הרבה יותר רעננים למשחק במוצ"ש: "משחק כמו שהיה נגד נתניה אפשר לנצח פעם אחת. אם לא נחזור ליכולת הטובה שלנו לא נחזור עם נקודות, זה בטוח".

בבית"ר העריכו אתמול כי עד לפתיחת חלון ההעברות יגיעו לסיכום עם מכבי נתניה בנוגע להשאלתו של איציק כהן עד לתום העונה. לפחות שני שחקנים נוספים ישוחררו בינואר, כאשר במקביל יצורף שחקן רכש אחד או שניים. עומר נחמני צפוי להתחיל ולהיכנס לרוטציה בחלק הקדמי. אבישי כהן סובל מסדק בקרסול וייעדר כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully