וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני: "מה קרה לנו? מכבי אשדוד הביסה אותנו", פרנקו: "חבל"

21.12.2015 / 7:56

פורוורד הפועל ירושלים ברגע של כנות אחרי ה-80:76 לקבוצה של צביקה שרף: "המשחק הלך בקצב שלהם, עשינו מהלכים טיפשיים". המאמן: "אנחנו צריכים לדעת לנצח את המשחקים הפחות סקסיים"

one

הפועל ירושלים הפסידה אמש (ראשון) 76:80 למכבי אשדוד/באר טוביה ונעצרה אחרי רצף של שבעה ניצחנות רצופים. בירושלים לא אהבו את היכולת של השחקנים לקראת המשחק החשוב בגביע מול מכבי חיפה, כשהמאמן דני פרנקו הדגיש במחצית כי השחקנים חייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים.

פרנקו אמר בסיום המשחק: "לא היינו מרוכזים, זה חבל. צריך לבוא ולדעת לשחק את המשחקים הפחות סקסיים לכאורה. אנחנו צריכים לבוא לשחק כמו שאנחנו צריכים ויודעים, אם נשחק ביום חמישי מול חיפה כמו מול אשדוד, אז זה בוודאי ישפיע".

שחקן הפועל ירושלים אי ג'יי רולנד לצד המאמן דני פרנקו. ברני ארדוב
"לא היינו מרוכזים". פרנקו עם רולנד/ברני ארדוב

טוני גפני סיכם את המשחק: "מה קרה? אשדוד הביסה אותנו. הם קלעו עלינו, עשו מהלכים טובים, איזייה סואן קלע גם הוא. היו לנו כמה אימונים טובים והתכוננו היטב למשחק, אבל המשחק הלך בקצב שלהם, אשדוד היא קבוצה מוכשרת ולא נתנו את ההופעה הכי טובה שלנו, ניתן להם גם את הקרדיט".

לשאלה האם ההפסד של ירושלים הפסידה בשל ירידת מתח, השיב גפני: "לא הייתי אומר שזו היתה בעיה מנטלית, היו שם חמישה שחקנים שנלחמו מולנו. עשינו כמה מהלכים טפשיים, ושאתה עושה את זה לפעמים אי אפשר לחפות על כך. שום קבוצה לא שיחקה מצוין, אבל הם מוכשרים וידעו איך לנצח, זה מה שקרה גם במשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully