וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרינצ'יץ' ייקנס וצפוי לעזוב את מכבי חיפה: "חוצפן, אין לזה מקום"

21.12.2015 / 7:19

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון מחפשים למונטנגרי מחליף ועשויים להשעותו. ז'אורז'יניו מועמד, קלאודימיר עלה כאופציה. החלו שיחות עם עירוני קרית שמונה לגבי מכירת שחר הירש

one

בווידאו: 1:1 בין מכבי חיפה להפועל כפר סבא

במכבי חיפה שקלו לשחרר את ניקולה דרינצ'יץ' עוד לפני התקרית אמש (ראשון) בה עזב את המגרש לאחר שהוחל, ב-1:1 המאכזב מול הפועל כפר סבא. ההחלטה של רוני לוי וקברניטי המועדון לחפש לקשר מחליף, עליה פורסם בשבוע שעבר בוואלה ספורט!, קיבלה אתמול חיזוק לאחר שהקשר סינן מספר מילים בשפת האם שלו לכיוון הספסל ועזב את האצטדיון בזעם.

דרינצ'יץ' צפוי לעמוד בפני וועדת משמעת כשבחיפה כבר החליטו לקנוס את הקשר, ולא מן הנמנע שגם יושעה ולא יורשה להתאמן. בהמשך, כמובן, בחיפה ינסו להיפטר מהחוזה שלו כשסוכנו יתבקש למצוא לו קבוצה אחרת, כנראה בסרביה. אחת האפשרויות היא שהמונטנגרי יחזור לפרטיזן בלגרד, ממנה הגיע לקבוצה, שם הוא מוערך מאוד.

"ניקולה חוצפן ממדרגה ראשונה. שחקן שמרוויח כל כך הרבה כסף צריך לדעת להתנהג", אמר גורם בכיר בקבוצה על המונטנגרי. "הוא עשה מעשה לא נכון בזמן לא נכון מבחינתו, ועוד למאמן הלא נכון. הוא ייענש בצורה חמורה מאוד. אין מקום לדברים כאלה בקבוצה שלנו". השחקן עצמו סיפר למקורביו לאחר המשחק כי הוא עצמו מתלבט האם להישאר בקבוצה.

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחפשים לו מחליף. דרינצ'יץ'/אדריאן הרבשטיין

בנוגע לחלון ההעברות של ינואר, שמו של ז'אורז'יניו בני סכנין עלה כאפשרות ולרוני לוי הוצע לאחרונה גם פאבלו דה לוקאס מבית"ר ירושלים. בנוס,, גם שמו של קלאודימיר עלה בשיחות פנימיות, מאחר והוא נחשב כשחקן חופשי בעונה הבאה. בחיפה ישקלו אפשרות לרכוש את השחקן עוד העונה, או לעונה הבאה, אבל הדגישו כי אין כל החלטה בעניין. אלי טביב, כך נודע, יהיה מוכן למכור את הקשר בתמורה לכסף או עסקת העברת שחקנים. בעלי בית"ר גם מעוניין באלון תורג'מן.

השער של לודוביק אוברניאק חיזק את מעמדו, שכן בחיפה אמרו עוד בשבוע שעבר שלא יהיה קל להשתחרר מהחוזה שלו – 400 אלף יורו לעונה. בצוות המקצועי כעסו אתמול על ולדימיר סטויקוביץ', שעלה לעזרת ההתקפה בדקות הסיום, כשהוא מנסה לכדרר במרכז השדה. "לפעמים שחקנים רוצים לקחת אחריות. הוא עשה מעשה שלא אהבתי", הודה רוני לוי בסיום. על דרינצ'יץ' אמר המאמן: "אפשר להבין שלא נעבור על זה לסדר היום. זה יטופל בצורה הכי קשה שיש".

אכזבה גדולה הייתה מהחלק ההגנתי. למעט מארק ואליינטה, בחיפה ציינו כי משחק ההגנה היה נרפה ואף שחקן לא הרשים. חלק מהשחקנים באו בטענות לשריקות הבוז של הקהל. "לא יכול להיות ששחקן (טואטחה, א"י) מקבל שריקות בכל פעם שהוא נוגע בכדור. איך אפשר להתרכז ככה?", אמרו. בחיפה מנסים למצוא לשחקן קבוצה, אך לא מן הנמנע שכרטיסו יירכש על ידי על ידי פיני זהבי ופאלי רמאדני, כפי שעשו בעבר עם שחקנים רבים, באמצעות חברה, כולל לזאר מרקוביץ' שעבר לליברפול בזמנו. "הם היו צריכים לשחרר את טאלב כבר לפני שנה, לא עכשיו", אמר אתמול אחד השחקנים. "הסיטואציה שנוצרה היא לא נעימה לאף אחד מהצדדים".

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. קובי אליהו
בדרכו של לזאר מרקוביץ'? טואטחה/קובי אליהו

לוי נותן לאלירן עטר חופש בחלק הקדמי, אבל במועדון מצפים שינצל את הכישרון שלו ויבעט יותר לשער. "עם כישרון כזה אתה לא צריך אף שחקן לידך, אלירן צריך לקחת את הקבוצה עליו. אין שחקן כשרוני ממנו. ככל שהוא יבעט יותר, נבקיע יותר", אמרו עליו במועדון.

בנושא אחר: חיפה החלה בשיחות עם קרית שמונה לגבי אפשרות למכירת שחר הירש. נשיא המועדון יעקב שחר טרם קיבל החלטה בעניין הזה, אך ישנה אפשרות שהשחקן יימכר. קריית שמונה קיבלה מסר שאלון תורג'מן לא עומד למכירה, אלא להשאלה בלבד. אם טואטחה יעזוב, חן דילמוני עשוי להגיע. ספק אם קרית שמונה תוכל לשלם עבור הירש ולכן חיפה עשויה לבקש שחקנים בתמורה. בנוסף לדילמוני, חיפה התעניינה בעבר באופיר מזרחי ובוובה בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully