וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אין טעם לתלות את ההפסד הזה בירידת מתח"

20.12.2015 / 23:40

מאמן הפועל ירושלים לא חיפש תירוצים אחרי ההפסד 80:76 למכבי אשדוד/באר טוביה. שחקני המנצחת הקדישו את הניצחון לצביקה שרף, שחגג יום הולדת עם חיוך ואמר: "ביקשתי מסוואן מתנה ליום הולדת"

one

מכבי אשדוד/באר טוביה חגגה הערב (ראשון) את יום הולדתו ה-64 של המאמן צביקה שרף כמו שצריך. הקבוצה מהדרום רשמה ניצחון על האלופה הפועל ירושלים עם 76:80, במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. שחקני אשדוד הקדישו את הניצחון היוקרתי למאמן שלהם.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שופט הכדורסל עומר אסתרון לצד דני פרנקו. ברני ארדוב
מאוכזב. פרנקו עם אסתרון/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים, שנעצרה אחרי חמישה ניצחונות ליגה ברציפות, דני פרנקו אמר בסיום: "לא צריך לחפש תירוצים, צריך לתת קרדיט לאשדוד. ברבע האחרון, בו כן היינו במשחק, הם הצליחו לעשות כמה מהלכים טובים מאוד. ירידת מתח זה דבר טבעי, אבל מצד שני אנחנו ניצחנו במשחקים כבר במהלך השנה ואנחנו יודעים איך לנצח. זאת לא הדרך שלנו. יש לנו דרך מסוימת ויש לנו רוח מסוימת של קבוצה שיודעת גם כשיותר טוב ופחות טוב להתלכד ולנצח. אין טעם לתלות את זה בירידת מתח, אבל העונה רק התחילה. יכול להיות שזה ישפיע גם על המשחק של הגביע, אם אנחנו נשחק כמו היום אז זה בוודאי ישפיע. זו לא קבוצה שאתה לא מכיר ושאתה לא מוכן, אבל כשאתה בא בצורה כזאת מההתחלה ולצערי הרב עם יכולת ריכוז לא טובה, זה חבל לי".

המאמן המנצח והחוגג צביקה שרף אמר: "אשדוד היא לא האלופה והיא לא הקבוצה הכי טובה בארץ, היא קבוצה שרצתה לא להילחם בתחתית. עשינו כמה ניצחונות טובים מאוד. במחצית הראשונה ירושלים קצת ישנו, אבל לקראת סוף המשחק הם לחצו על הדוושה, השחקנים שלי ידעו לספק את הסחורה, אנחנו מתאמנים קשה בכל אימון, מנסים לשפר דברים. היום הצלחנו להחזיק את ירושלים על 76 נקודות אבל אנחנו צריכים שתהיה לזה המשכיות. אמרתי לאיזייה סוואן שייתן לי מתנת יום הולדת עם ניצחון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
המנצח הגדול. צביקה שרף/ברני ארדוב
איזייה סוואן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
איזייה סוואן והילדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully