וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הנטישה: דרינצ'יץ' יעמוד לוועדת משמעת והוא בדרך החוצה

20.12.2015 / 22:25

קשר מכבי חיפה סינן כמה מילים לעבר הספסל בזמן יציאתו, צפוי לספוג קנס או השעייה ועשוי לעזוב בינואר. רוני לוי: "נברר את הנושא הזה ונגיב בהתאם". חן עזרא: "צריך להתמודד עם לחץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נטש בעצבים. דרינצ'יץ'/אדריאן הרבשטיין

לא שקט במכבי חיפה. הירוקים סיימו ב-1:1 מאכזב עם הפועל כפר סבא והלחץ שוב חזר לכרמל. הקשר ניקולה דרינצ'יץ', שהוחלף בדקה ה-38 של המשחק וספג בוז מהקהל, סינן כמה מילים לעבר הספסל כאשר יצא ולא נותר על הספסל. הוא ירד לחדרי ההלבשה ולאחר מכן עזב את האצטדיון ונסע הביתה, עוד במהלך ההפסקה. דרינצ'יץ' הוא המועמד המוביל מבין השחקנים הזרים לעזוב כבר בינואר, והאירוע הזה עלול לסמן את סיום דרכו במועדון, כאשר השחקן יעמוד גם לוועדת משמעת פנימי. דקל קינן נפצע בסיום המחצית הראשונה והוחלף לאחר ההפסקה על ידי עאיד חבשי. הבלם הוותיק סובל ככל הנראה ממתיחה במפשעה ויעבור בדיקות נוספות מחר.


בעקבות הנטישה: דרינצ'יץ' יעמוד לוועדת משמעת והוא בדרך החוצה

קשר מכבי חיפה סינן כמה מילים לעבר הספסל בזמן יציאתו, צפוי לספוג קנס או השעייה ועשוי לעזוב בינואר. רוני לוי: "נברר את הנושא הזה ונגיב בהתאם". עזרא: "צריך להתמודד עם לחץ"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. קובי אליהו
מאמן מכבי חיפה, רוני לוי/קובי אליהו

רוני לוי אמר בסיום המשחק: "מאכזב שאנחנו לא מנצחים בבית משחקים כאלה. נקלענו לפיגור ולצערי לא הצלחנו לנצח. ברור שלהתמודד עם לחץ זה קשה אבל אנחנו כשחקני חיפה צריכים לדעת להתמודד עם הלחצים האלה".

על החילוף של דרינצ'יץ' שזעם ונטש: "אנחנו נברר את העניינים ונגיב בהתאם. פנינו למשחק הקרוב מול סכנין, מצפה לנו משחק קשה מאוד. למכבי חיפה תמיד יש שאיפות ורצונות להגיע כמה שיותר רחוק וכשזה לא קורה זה מאכזב".

חן עזרא: "אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם לחץ, אנחנו שחקני כדורגל וזה חלק מהמשחק. בחלק מהפעמים אנחנו עושים את זה טוב, בחלק פחות. צריכים לעבוד על זה טוב יותר מבחינה מנטאלית. במהלך המשחק אנחנו מנסים לא להתייחס לקריאות מהקהל, אבל אני חושב שזה רק חלק קטן מהקהל. זה מחשל אותנו בסופו של דבר. אנחנו צריכים להיות טובים במגרש, וזה הכול".

על סיום החוזה בקיץ: "אני במכבי חיפה עד סוף העונה, לא יודע מה יהיה בהמשך. כרגע אני מתרכז רק במכבי חיפה".

פליקס נעים: "השגנו נקודה חשובה מאוד במאבקי התחתית שלנו, אבל תמיד צריך להשתפר. ככל שהמשחק עבר זה התחיל להיות כמו פוקר, אבל שמח בחלקי. בדיעבד תמיד אפשר להגיד שאפשר להוציא יותר, אבל להוציא כאן נקודה זה יפה. אני מרוצה מהיכולת של כל השחקנים. פפאדופולוס עבר פציעה קשה וחזר לעניינים ואצלי מי שטוב משחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully