וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: נמרוד משיח זכה במדליית ארד בתחרות הכנה בריו

20.12.2015 / 21:01

משיח דורג במקום החמישי בשיוט המדליות וירד מקום אחד בדירוג הכללי בתחרות שנערכה באתר שבו תתקיים האולימפיאדה. צוברי סיים תשיעי. ההולנדי דוריאן ואן ריסלברגה שניצח בשיוט המדליות קטף את מדליית הזהב

נמרוד משיח. איגוד השייט,
מתחמם. משיח/איגוד השייט

נמרוד משיח אמנם עדיין לא יודע אם הוא הגולש שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו, אבל היום (ראשון) הוא קיבל זריקת ביטחון חשובה מבחינתו אחרי שהוא גרף מדליית ארד בתחרות הכנה שנערכת במקום שבו יתקיימו התחרויות בקיץ הקרוב.

משיח התייצב לשיוט המדליות כשהוא מדורג שני, אבל הוא סיים במקום החמישי, צבר עשר נקודות נוספות שהספיקו לו כדי לסיים במקום השלישי עם 69 נקודות במצטבר. שחר צוברי, שהשתתף גם הוא בתחרות, נטל חלק בשיוט המדליות, אבל דורג במקום התשיעי הכללי בסיומה של התחרות. בשיוט האחרון הוא דורג שביעי וצבר בסך הכול 128 נקודות שליליות.

חשוב להדגיש כי התחרות הזו לא מהווה תחרות מבחן בין הגולשים הישראלים על מקום בריו, אלא מהווה הכנה בלבד. מי שסיים במקום הראשון וגרף את הזהב הוא ההולנדי דוריאן ואן ריסלברגה שניצח גם בשיוט המדליות וחתם עם 50 נקודות שליליות. מדליית הכסף הלכה לבריטי ניק דמפסי, שחלף על פני משיח. דמפסי סיים שני בשיוט המדליות ונעל את התחרות עם 68.3 נקודות שליליות.

כזכור, אתמול מעין דוידוביץ' סיימה במקום ה-14 ב-RSX, נוי דריהן במקום ה-19, נוגה גלר 21, אמיר גלילי דורג 28 ויואב עומר 30. במפרשיות מדגם 470 דורגו אייל לוין ודן פרויליך במקום ה-11 הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully