וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ניצח את אמיר ויינטרוב בגמר, וזכה באליפות ישראל

20.12.2015 / 18:41

הישראלי הבכיר ניצח את יריבו 5:7, 2:6, וחגג זכייה שישית בקריירה בתואר המקומי: "כיף להיות פה, המטרה ב-2016 - לחזור לטופ 50". זוגות: רם וארליך ניצח את ויינטרוב וסלע בגמר

אליפות ישראל בטניס הגיעה היום (ראשון) לסיומה, כשדודי סלע קטף תואר נוסף - השישי שלו בקריירה - לאחר שניצח בגמר הגברים 5:7, 2:6 את אמיר ויינטרוב, בתום שעה ו-13 דקות של משחק. המחבט הישראלי הבכיר חגג זכייה שלישית ברציפות בתואר, בעוד ויינטרוב, שלא זכה מאז 2012, יחכה לשנה הבאה בחיפושיו אחר אליפות ישראל שלישית בקריירה.

הסט הראשון הלך צמוד, והשבירה הראשונה הגיעה במשחקון ה-12, אותה ניצל סלע כדי לסגור עניין. המומנטום של המחבט הבכיר נמשך גם בפתיחת המערכה השנייה, כשברח ל-0:3 מהיר. ויינטרוב צימק ל-3:2, אך שבירה נוספת של סלע אפשרה לו לשייט קדימה לניצחון הנינוח.

"תמיד כיף לקחת את אליפות ישראל למרות שהתנאים לא היו במיטבם", אמר סלע בסיום. "יש חושך, קר, הטניס שונה. זה הורגש שלא התאמנו. בכל זאת, זה נותן לי ביטחון כי אני באמצע עונת ההכנה לשנה הבאה. אני מקווה להרגיש יותר טוב בהמשך". על התחושות לשחק בישראל מול הקהל הביתי אמר סלע: "זה כיף להיות פה, אני רואה את המשפחה בקהל, זה משהו שאין לי כל השנה. זה קצת מלחיץ כי אני רוצה להצליח, אבל אני שמח שניצחתי, וזה מרגש". לקראת עונת 2016 הוסיף הטניסאי: "הציפיות שלי הן להיכנס ל-50 הראשונים, יהיו לי הרבה הזדמנויות לעשות את זה. אני מתכוון לעבוד קשה מאוד ואני מקווה שאני אעשה את זה".

מיד עם תום המשחק חברו סלע ו-ויינטרוב לגמר הזוגות, בו הפסידו 6:3, 7:6 (4) לאנדי רם ויוני ארליך, שהחליטו רק לאחרונה לחזור ולשתף פעולה במסגרת התחרות.

הטניסאים דודי סלע, אולגה פרידמן. ניב אהרונסון
זכייה שישית בקריירה בתואר. סלע לצד אלופת הנשים אולגה פרידמן/ניב אהרונסון
הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. ניב אהרונסון
נעצר בסיום המערכה הראשונה. ויינטרוב/ניב אהרונסון
הטניסאים אנדי רם, יוני ארליך. ניב אהרונסון
טוב לראות אותם שוב ביחד. רם וארליך/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully