וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: דיין וחנוכה מועמדים, סיידר: "שוב הפסדנו בגלל טעות שיפוט"

ירון הוכנבוים מעוניין בשני שחקני הפועל עפולה, שהביעו נכונות להגיע. החלוץ ביקר את השיפוט אחרי ה-1:0 לבני יהודה: "תמיד באים לשפוט אותנו שופטים צעירים". הוכנבוים: "בטוח שלא נרד"

one

בווידאו: הפועל עכו מפסידה לבני יהודה

אחרי עוד הפסד בדקות הסיום ב-1:0 המאכזב לבני יהודה וחרף העובדה כי לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה, בהפועל עכו בטוחים כי עם חיזוק ראוי, הקבוצה תישאר בליגה גם העונה. "יש לי מספיק ניסיון, אני מרגיש את הקבוצה ואני בטוח שלא נרד", אמר המאמן ירון הוכנבוים בסיום המשחק. "הקריאות של האוהדים לא מעניינות אותי. אני מרוכז אך ורק במשחק הבא נגד הפועל כפר סבא".

"מאכזב מאוד להפסיד ככה", אמר אליאור סיידר לאחר המשחק. "דווקא הרגשנו שהיינו טובים והגענו למצבים וחבל. אסור לנו לקבל את הגולים האלה במצבים הנייחים. זו פעם רביעית או חמישית העונה שאנחנו מפסידים נקודות בגלל טעויות שיפוט. אין לי מושג למה, אבל כל פעם נגד עכו מגיעים לשפוט אותנו שופטים צעירים וחדשים ועל גב שלנו הם מקבלים את הזדמנות. אם האמנו בעונה שעברה שאפשר לצאת מהמצב אז בטח שגם עכשיו. הליגה מאוד צפופה, יש לנו סגל מאוד קצר ויודעים את זה ואני מקווה שהמועדון יעשה הכל להביא עוד שחקנים וכמו בעונה שעברה עם שינויים קטנים נעשה את זה".

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ריאלי? הוכנבוים/אדריאן הרבשטיין

שני המועמדים המובילים לחיזוק עכו הם גיא דיין ושלומי חנוכה מהפועל עפולה. למרות שדיין מחזיק בחוזה בעפולה, שלא ממש רוצה לשחרר אותו, הקשר כבר הביע נכונות להגיע לעכו ובכל מקרה אמר בקבוצה שהוא מעוניין לעזוב את המועדון.

חנוכה, שמוערך מאוד על ידי הוכנבוים שאימן אותו בשנים האחרונות בעפולה, גם הביע נכונות להצטרף ובהנהלת עכו מאמינים כי השניים יצטרפו כבר בתחילת חלון העברות. בעכו גם מכוונים להביא שני חלוצים נוספים לקבוצה, אך כרגע אין מועמדים מובילים. חשוב לציין כי ההנהלה הצליחה לגייס כספים כדי להביא חיזוק כבר עם פתיחת מועד ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully