וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוקפלידיס: "יודע שמכבי תל אביב רוצה אותי, אבל אני נשאר בא.א.ק"

סוף הסיפור או טריק מהמשא ומתן? אחרי הסירוב של הבעלים לשחררו, הסנטר היווני של א.א.ק אתונה טוען שעל אף ההתעניינות מהצהובים, הוא מתכוון להישאר. המצב הכלכלי יאפשר?

עריכת וידאו: טל רזניק

סוף הסיפור או טריק של מו"מ? מכבי תל אביב מנסה בשבועות האחרונים לצרף לשורותיה את הסנטר היווני לוקאס מברוקפלידיס המשחק בא.א.ק אתונה. השחקן אף פנה לראשי קבוצתו, א.א.ק אתונה, וביקש להשתחרר מהחוזה. אולם נשיא הקבוצה, מאקיס אנגלופולוס, ממאן נכון לעכשיו לשחרר את השחקן.

לוקאס מברוקפלידיס שחקן אא"ק אתונה. Regina Hoffmann, GettyImages
לוקאס מברוקפלידיס שחקן אא"ק אתונה/GettyImages, Regina Hoffmann

אולי בגלל סירובו התקיף של נשיא הקבוצה, פורסם היום בתקשורת היוונית ציטוט של מברוקפלידיס בו הוא אמר : "אני יודע זמן רב על העניין שמכבי תל אביב מגלה בי, אבל אני נשאר בא.א ק". לוקאס הוא השחקן היקר ביותר בקבוצה ועל פי ההערכות ביוון מרוויח כחצי מיליון דולר, סכום עתק לשחקן ביוון שיאנו משחק בפנאתינייקוס או אולימפיקוס.

הקבוצה היוונית הודחה בשבוע שעברה מהזירה האירופית ונכנסה לסחרור, מה גם שמלכתחילה סיכוייה לזכות באליפות המדינה קלושים לאור עליונותן הקבועה של פנאתינייקוס ואולימפיאקוס.

המאמן הוותיק דראגן שאקוטה, שהוביל את א.א.ק לזכייתה האחרונה באליפות ב-2002, חזר לאמן אותה בעונה שעברה - אולם הוזז השבוע מתפקידו בעקבות ההדחה מהיורוקאפ לטובת הפועל ירושלים. הוא כבר החל לכהן כג'נרל מנג'ר, ומי שמונה למאמן הוא יורי זרדובץ' .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully