וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאליילה ופאס לשחקני בני סכנין: "מי שלא רוצה להיות פה, שיעזוב"

20.12.2015 / 12:05

הקפטן והבלם התפרצו על חבריהם אחרי ה-1:0 לרעננה: "אתם לא נותנים הכל". פאס העביר ביקורת גם על הצוות המקצועי, חלאיילה עצר אותו. בקבוצה אמרו: "ההתנהלות פגעה בקנדיל וקדוש". בלבול ואבוקסיס עדיין מועמדים מובילים

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה להפועל רעננה

תחושות קשות בבני סכנין אחרי ה-1:0 אתמול (שבת) להפועל רעננה, כשבמוקד עמדה ההחלטה של ההנהלה לפטר את אלי כהן יממה אחת בלבד לפני המשחק. השינוי היחידי שהתרחש בהרכב שהעלה כהן בהפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר הייתה ההצבה של מחמוד קנדיל בין הקורות במקומו של רן קדוש.

כזכור, לאורך תקופה ארוכה דרש היו"ר מוחמד אבו יונס מהמאמן אלי כהן להציב את קנדיל בהרכב הפותח, אך זה סירב, כשאחת הסיבות העיקריות לפיטוריו של המאמן הייתה ההתעקשות על קדוש. השער של רעננה אמש היה באשמתו הישירה של קנדיל ובנוסף, השוער היה זה שטעה במהלך שהוביל לפנדל אותו הצליח לעצור. שחקנים בקבוצה טענו שההתנהלות של ההנהלה פגעה לא רק בקדוש, אלא גם בקנדיל עצמו וקשה לדעת כיצד השניים יכולים לעבוד במצב הנוכחי.

"ההתנהלות שהתרחשה בנוגע לשוער גרמה למצב בו לאף אחד משני השוערים שלנו לא יהיה פשוט לעמוד בשער", אמר שחקן בקבוצה, "את קדוש בחנו בזכוכית מגדלת כי הקהל רצה אותו מחוץ לשער ועכשיו יעמידו את קנדיל בזכוכית מגדלת ויתנפלו עליו בכל טעות. אף אחד מאיתנו לא מקנא בשניהם".

אברהם פאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זעם על חבריו. פאס/אדריאן הרבשטיין

מלבד עניין השוער, שחקני הקבוצה חאלד חלאיילה ואברהם פאס, שעד כה נמנעו מלנסות לעורר את השחקנים, התחילו לעשות זאת אתמול עם או בלי קשר לפיטוריו של כהן, כאשר פאס זעם על חבריו בחדר ההלבשה ואמר: "שחקנים פה לא נותנים הכל, מי שלא רוצה להיות פה שיעזוב, זה האוכל של המשפחות שלנו".

אם לא הספיקו הדברים של פאס אתמול לשחקנים, היום לפני אימון הבוקר נרשם אירוע נוסף כאשר המאמן הזמני עודד קוטר דיבר עם השחקנים על כר הדשא רגע לפני תחילת האימון על המשחק אתמול ואז ביקש פאס את רשות הדיבור והפתיע את כולם כשתקף את אלי כהן וקוטר: "אתם מאשימים אותנו השחקנים, אבל בחצי שנה האחרונה לא הכינו אותנו כמו שצריך למשחקים". קוטר עוד ניסה להרגיע כשגם חלאיילה התערב ואמר לבלם: "זה לא הזמן והמקום לדבר ככה". המאמן הזמני אמר לבלם: "עדיף שכל אחד יסתכל במראה על עצמו ולא יתערב.

שחקנים אחרים בקבוצה גם כן לא אהבו את ההערות של פאס ואחד מהם אמר "אברהם לא אהב את אלי כהן אבל זה בטח לא התפקיד שלו להעיר על צוות מקצועי. שכל אחד יסתכל על עצמו קודם כל. אם נתחיל בהאשמות נתדרדר למקומות לא חיוביים. אנחנו צריכים להיות ביחד ולא ליצור מחנות"

מאמנה הזמני של בני סנין, עודד קוטר. ניב אהרונסון
ספג ביקורת מפאס./ניב אהרונסון

חלאיילה גם הוא גער בשחקנים ודיבר בסיום גם עם העיתונאים ואמר: "ימים לא פשוטים עוברים עלינו, אבל אנחנו מקצוענים ומתרכזים אך ורק בכדורגל. לא מסתכלים על איזה מאמן יבוא, אלא רק בעבודה שלנו ולצערי עד עכשיו אנחנו לא מספקים את הסחורה".

על עניין המאמן אמר חלאיילה: "זה עבודה של ההנהלה ומי שיבוא נעזור לו. נראה מי המאמן שיגיע ונראה איך נתחבר אליו. אני לא רוצה לדבר על מה שהיה, אלא להתרכז בעתיד. יש לסכנין קבוצה טובה וניראה טוב יותר בהמשך. נראינו יותר טוב מהרבה קבוצות בהרבה משחקים והפסדנו. צריך להתחיל לשחק אולי יותר מכוער ולהביא נקודות. אני לא מתעסק בהחלטות הנהלה, אלא רק בעבודת שחקנים".

בעניין המאמן, בשלב זה עושה רושם שמרבית חברי ההנהלה מצדדים במועמדותו של מרקו בלבול לתפקיד, אלא שמוחמד אבו יונס וחברי הנהלה נוספים רוצים לשקול לפני שיחליטו על בלבול גם מועמדויות נוספות. ההערכה בקרב אנשי סכנין שבלבול אכן יהיה המאמן, אך מועמדותם של משה סיני ויוסי אבוקסיס עדיין נמצאת על הפרק. בנוסף, גורמים המקורבים להנהלת סכנין הציעו את אייל לחמן לתפקיד. כמו כן, עלתה האפשרות שחואן קרלוס ועודד קוטר יישארו כמאמנים זמניים עד אשר יימצא מאמן שכל ההנהלה תסכים עליו, אלא שגורמים בכירים בסכנין אמרו שהסיכויים שמתווה כזה אכן יתקיים קלושים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully