וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד אוהד בית"ר ירושלים: נשא רימון הלם בדרך ליציע הפועל תל אביב

20.12.2015 / 11:30

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מתן שמעון, 24, שהורשע בעבר בעבירות אלימות, בגין החזקת ונשיאת נשק. על פי החשד, הוא נשא עליו את הרימון ו"התכוון לפגוע באוהדי הקבוצה היריבה". רכש כרטיס ב-600 שקל ממנוי של הפועל תל אביב

קובי אליהו

בווידאו: עורך הדין של הנאשם

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אוהד בית"ר ירושלים מתן שמעון, בן 24 ממושב רווחה, בגין החזקת ונשיאת נשק.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
תקרית חמורה. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נועה בר, בסוף השבוע שעבר (12 בדצמבר) הגיעו הנאשם ואחרים, שהינם אוהדי בית"ר ירושלים, למשחק מול הפועל תל אביב באיצטדיון בלומפילד. בעת ההמתנה למשחק שהו הנאשם והאחרים ברכב חונה בחניון סמוך. שוטרים ערכו סריקות באזור המגרש והחניון לאיתור אוהדים אשר מפרים את הסדר או שותים אלכוהול. כאשר השוטרים הגיעו לחניון, בעת שהתקרבו לעבר הנאשם והאחרים, תפס הנאשם בידו רימון הלם מסוג M7920 שהיה מונח ברכב והשליכו מתחת לרכב.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים. בין היתר היא מתבססת בבקשה זו על דו"חות השוטרים, מהם עולה כי בעת שהגיעו לחניון, ראו את שמעון משליך מידיו חפץ אל מתחת לרכב החונה, ובחיפוש מתחת לרכב תפסו את רימון ההלם.

כמו כן, בחיפוש על שמעון נתפס כרטיס מנוי של הפועל תל אביב. גם מדו"ח בדיקת פרופרינט, עולה כי התקבלה תגובה לנוכחות מתכת ברזלית בשתי ידיו של שמעון. התברר כי אוהד הפועל תל אביב מכר לו דרך פייסבוק את המנוי שלו למשחקי הקבוצה תמורת 600 שקל.

גיא פרידמן, עורך הדין של מתן שמעון, אוהד בית"ר. קובי אליהו
עו"ד גיא פרידמן/קובי אליהו

בחקירתו הראשונה שמעון הכחיש כל קשר לרימון ההלם. הוא אישר כי הינו אוהד בית"ר ירושלים וכי הגיע למשחק הרלוונטי, אולם סירב למסור פרטים אודות האחרים עמם שהה. באשר לכרטיס המנוי של הפועל תל אביב, אשר נתפס אצלו, טען כי הוא שייך לבן דודו, אשר גם את שמו סירב למסור. בחקירתו השנייה נשאל לגבי מספר הנייד שלו ומסר מספר שונה מזה שמסר בחקירתו הראשונה. כשנשאל האם מכיר את המספר (הראשון שמסר) ואשר דרכו יצר קשר עם אותו אוהד הפועל תל אביב, טען שאינו מכיר אותו. כשנאמר לו שאת המספר אותו טוען כי אינו מכיר מסר כמספר השייך לו בחקירתו הראשונה בחר לשתוק עד לסוף חקירתו.

לשמעון הרשעה קודמת בעבירות של קשירת קשר לפשע וניסיון שוד וכן רישום ללא הרשעה בגין עבירות אלימות ועבירה של החזקת נשק שלא כדין. "לאור תופעת האלימות בספורט, אשר גברה בתקופה האחרונה, החזקת מנוי של קבוצה יריבה, בעודו נושא נשק, מעצימה את החשש כי התכוון לפגוע באוהדי הקבוצה היריבה, ומעצימה את מסוכנותו לשלום הציבור", כתבה הפרקליטות בבקשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully