וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות במכבי פתח תקוה, פסר: "חלק מהאוהדים התרגלו לטוב"

20.12.2015 / 9:44

כליבאת (מפשעה) ודוס סנטוס (שריר ארבע ראשי) ייבדקו, חשש שיחמיצו לפחות את המשחק הקרוב מול בני יהודה, תומא יתאושש. המגן לא אהב את הקריאות "ביזיון": "התרגלו שחייבים לנצח בכל משחק"

one

בווידאו: ה-1:1 של מכבי פתח תקוה עם הפועל חיפה

למרות יכולת טובה ברוב שלבי המשחק, מכבי פתח תקוה סיימה רק ב-1:1 בבלומפילד אתמול (שבת) נגד הפועל חיפה. בקבוצה קיוו להמשיך במומנטום מגביע הטוטו, אבל שער של קסאבייה תומא לא הספיק, והחיפאים חזרו בזכות מהראן לאלה.

בצל התוצאה, פתח תקוה ממשיכה לסבול ממכת פציעות, כשרק אתמול שלושה הצטרפו לרשימה. מדובר במוחמד כליבאת שפתח בהרכב, שסובל מפציעה במפשעה וביום שני יעבור בדיקה כדי לאמוד את חומרתה. בכל מקרה, ההערכה היא שהוא יחסר במשחק הקרוב בשבת נגד בני יהודה. אליסון דוס סנטוס נפצע בשריר הארבע ראשי והוחלף, כשעדיין לא ברור עד כמה הפציעה שלו חמורה. קסאבייה תומא פונה אתמול לבית חולים עם חתכים ברגלו, אבל הוא צפוי להתאושש ולא אמור להחמיץ את המשחק הקרוב.

הרגל של תומא

בסיום המשחק הביע רן בן שמעון תרעומת על קריאות של חלק מקהל האוהדים של מכבי פתח תקוה שקרא "ביזיון" לעבר השחקנים, ואמר ש"המילה הזו מבזה רק את אלה שצעקו". לדברים של המאמן הצטרף גם המגן נאור פסר, שאמר: "שמענו את זה, במיוחד במחצית השנייה לקראת הסוף. אני מעדיף לא להתייחס לכמה קריאות של אוהדים שכנראה התרגלו לטוב ושחייבים לנצח בכל משחק. אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות, היינו הרבה יותר טובים מהפועל חיפה, כולם מרגישים פספוס מזה, אבל אין מה לעשות, צריך להסתכל קדימה. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, ומאוד חבל שלא השכלנו לנצח".

על הקושי להתמודד מול הפועל חיפה אמר פסר: "אין ספק שכרגע קבוצות למדו אותנו ובאות נגדנו די אחרת, אבל התפקיד שלנו הוא למצוא דרכים כדי להתמודד מולן". על מכת הפציעות הוסיף: "לא יודע למה זה קורה, אולי בגלל העזיבה של מאמן הכושר. לקחו שבועיים עד שהגיע מאמן כושר חדש, אבל גם יכול להיות שזה נוצר כתוצאה מעומס של משחקים. אנחנו משחקים בקצב גבוה וטוב, אני מקווה שכולם יחזרו לעניינים".

דור חוגי מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
תחושת פספוס. מכבי פתח תקוה/מגד גוזני

בן שמעון, אגב, התייחס בסיום המשחק לביקורת שיש על רמת הכדורגל הישראלי, ואמר: "יש בי חלקים שיודעים לקבל את הביקורת על הכדורגל הישראלי, אבל יש דברים שאני לא משתף אחרים בהם כי אלה דעות שלי. חלק מהביקורות הן ענייניות. אני כרגע אחראי על מכבי פתח תקוה וצריך להיות אחראי שהיא תשחק הכי טוב שהיא יכולה. זו משימה כל כך קשה לי שאני לא מסוגל להציל את הכדורגל הישראלי".

על האלימות הגואה הוסיף: "למרות האלימות, לי זה לא מוציא את הטעם הטוב שיש מהכדורגל הישראלי כי אני מגיע עדיין עם הנאה רבה. זו לא התופעה היחידה שמרתיחה אותי בכדורגל הישראלי, אבל אני חושב שהגופים שאמונים על זה צריכים להפסיק את זה. אי אפשר לראות את זה מהצד. זו תופעה מגעילה של אנשים שמזיקים לכדורגל".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מגן על כבודו של הכדורגל הישראלי. בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully