וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: נמרוד משיח הבטיח מדליה בתחרות הכנה בריו

20.12.2015 / 9:52

משיח מדורג במקום השני בתחרות הכנה שנערכת באתר האולימפי, ומקדים ב-18 נקודות את המקום הרביעי. צוברי עשירי והעפיל לשיוט המדליות, מעין דוידוביץ' סיימה 14, דריהן 19, לוין ופרויליך 11

שחר צוברי גולש ישראלי. איגוד השייט,
העפיל לשיוט המדליות. שחר צוברי/איגוד השייט

נמרוד משיח יכול להיות מרוצה מההתאקלמות שלו באתר האולימפי בריו, שם בעוד 229 יום תחל האולימפיאדה, והלילה (בין שבת לראשון) הוא הבטיח לעצמו מדליה בתחרות ההכנה שנערכת במקום. משיח מדורג במקום השני הכללי עם 59 נקודות שליליות, כאשר לגולש במקום הרביעי, ההולנדי קירן בדלו, יש 18 נקודות יותר, כל זאת לפני שיוט המדליות שייערך הלילה.

משיח סיים במקומות השמיני והרביעי בשני השיוטים שנערכו הלילה, והוא משלים מקבץ טוב יחסית, כשעוד קודם לכן הוא סיים 6, 13, 7, 6, 4, 5, 1, 3, 2 ו-40. שחר צוברי העפיל לשיוט המדליות, אבל מדורג עשירי בסך הכול אחרי שבשני השיוטים האחרונים הוא סיים שני ו-40. מי שצועד בראש כרגע הוא ההולנדי דוריאן ואן ריסלברגה שצבר 48 נקודות שליליות בלבד.

אצל הנשים, מעין דוידוביץ' נותרה מחוץ לשיוט המדליות אחרי שסיימה את התחרות במקום ה-14. בשני השיוטים האחרונים היא דורגה 8 ו-34 והשיגה 141 נקודות שליליות. נוי דריהן סיימה את התחרות במקום ה-19 ונוגה גלר במקום ה-21. גם צוות ה-470, אייל לוין ודן פרויליך, מתחרים בריו, והם סיימו את התחרות במקום ה-11, ולא הצליחו להיכנס לשיוט המדליות.

השייטת מעיין דוידוביץ'. עמית שיסל,
אכזבה. דוידוביץ'/עמית שיסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully