וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבירו את הלחץ: הג'טס ניצחו 16:19 דרמטי בדאלאס

20.12.2015 / 9:53

שער שדה 36 שניות לסיום סידר לסילונים את הניצחון התשיעי שלהם העונה וכעת, קנזס סיטי ופיטסבורג יצטרכו להגיב במרוץ לווילד קארד. הקאובויס הודחו רשמית, קלן מור החליף את מאט קאסל המאכזב

קנברל תומפקינס ניו יורק ג'טס. Brandon Wade, AP
קנברל תומפקינס והג'טס בקרב מכריע מול הפטריוטס בשבוע הבא/AP, Brandon Wade

דאלאס (10:4) - ניו יורק ג'טס (5:9) 19:16

המחזור ה-15 נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם משחק מוקדם נוסף, בסיומו השיגו הסילונים ניצחון יקר שמשאיר אותם במקום מצוין במירוץ לפלייאוף, שבוע לפני המשחק הביתי מול הפטריוטס, שעשוי להיות מכריע עבורם. הקאובויס לעומת זאת, הודחו סופית ויכולים להתחיל לתכנן את העונה הבאה, בה צפויים לא מעט שינויים לאור הכישלון החרוץ והפציעות המרובות שליוו את הקבוצה של ג'רי ג'ונס ב-2015.

דאלאס פתחה עם שער שדה, אך ניו יורק ענתה עם טאצ'דאון של בילאל פאוול (ולא השיגה ניקוד בונוס) ועם שער שדה משלה, כדי לעלות ל-3:9 באמצע הרבע השני. ברבע הזה, לג'ייסון גארט גם נמאס מחוסר היכולת של מאט קאסל לייצר משהו והוא שלח אותו לספסל והעלה למגרש, למשחק ראשון בקריירה, את קלן מור, שבשנים הקודמות ישב על הספסל של דטרויט.

מור מיד העיר את הקאובויס ובסיומו של דרייב טוב, דז בריאנט תפס כדור באנדזון וקבע 9:10 בהפסקה, כאשר ברבע הבא הקאובויס מגדילים את היתרון עם שער שדה. 8:58 לסיום, אריק דקר הפך את התוצאה עם טאצ'דאון, אבל 1:55 לבאזר דן ביילי השווה מ-50 יארד. הארכה? לא אם תשאלו את ריאן פיצפטריק. הג'טס הריצו דרייב מהיר ו-36 שניות לסיום, רנדי בולוק השחיל את הכדור מ-40 יארד והכריע. מור עוד ניסה זריקת ייאוש ונחטף והמשחק נגמר.

299 יארד לפיצפטריק, שרשם טאצ'דאון ואיבוד. 158, טאצ'דאון ושלושה איבודים למור. רק 37 ואיבוד לקאסל. דארן מקפאדן רשם 100 יארד בריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully