וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "מישהו מופתע מזה שפדרו גלבאן פורח במאני טיים?"

20.12.2015 / 9:38

הכתומים שיבחו את הקשר שהכריע את ההתמודדות נגד עכו בדקה ה-90: "הוא משהו מיוחד". לקראת ינואר הקבוצה תצרף חלוץ, תורג'מן ואיציק כהן מועמדים. מורי: "כשמאמן חדש מגיע, שחקנים נותנים יותר תחת"

one

בווידאו: בני יהודה מנצחת את הפועל עכו

בני יהודה חתמה אתמול (שבת) שבוע מושלם מבחינתה. זה התחיל עם העפלה לחצי גמר גביע הטוטו למרות כדורגל לא ממש טוב, אבל נמשך עם ניצחון ליגה ראשון בעידן יוסי מזרחי, 0:1 בחוץ על הפועל עכו, ובקבוצה מרוצים מאוד מההתקדמות אחרי המשבר שפקד את המועדון. בני יהודה מדורגת במקום השביעי, ומקווה להמשיך ולפזול לעבר החלק העליון בטבלה.

מי שהיה אחראי לשער הניצחון הוא פדרו גלבאן שהבקיע בדקה ה-90 אחרי טעות קשה של דני עמוס. גלבאן שלא היה במיטבו בשבועות האחרונים זכה הפעם למחמאות, ובקבוצה ידעו להעריך: "פדרו הוא משהו מיוחד. מישהו מופתע מזה שפדרו עושה את מה שצריך במאני טיים ומכריע את המשחק? הוא אולי סבל מתקופה פחות טובה, אבל הוא לא שכח לשחק כדורגל?". גם דלה איינוגבה זכה למחמאות וניכר שגם הביטחון חזר אליו בשבועות האחרונים. לקראת חודש ינואר מתכנן הצוות המקצועי מספר שינויים, כשכבר עכשיו ברור שחלוץ נוסף יצורף. על הפרק נמצאים כרגע אלון תורג'מן ואיציק כהן.

אלון תורג'מן מכבי חיפה באימון. קובי אליהו
יגיע לשכונה. תורג'מן/קובי אליהו

דן מורי היה מרוצה בסיום המשחק, ואמר: "הניצחון הזה מתוק, אבל בעיקר חשוב כי הפער בינינו עמד על שתי נקודות לפני המשחק". על הזעזוע שעברה הקבוצה והפרידה מיוסי אבוקסיס הוסיף הבלם: "יוסי אבוקסיס עבר כברת דרך בכמה וכמה קדנציות בבני יהודה, הוא בנה סגל מצוין ואף אחד לא ייקח לו את זה. זה לא נעים כשמחליפים מאמן, ולא משנה מה הסיבה לכך. הוא היה חשוב לנו, אהבנו אותו, ונאחל לו בהצלחה, אני בטוח שגם הוא מאחל לנו".

על קו ההגנה שהתייצב בשבועות האחרונים אמר מורי: "כשמחליפים מאמן, שחקנים יותר חוששים על המקום שלהם ונותנים יותר תחת. דלה נתן הופעה טובה, לאט לאט אנחנו מבינים את יוסי מזרחי, השיטה והטקטיקה שלו. בעשרה ימים קשה לשפוט אותו, וגם הוא לא שופט אותנו. בכל פעם שמאמן חדש מגיע יש אנרגיות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully