וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: בנין וגבאי עדיין בהמתנה, גורם: "כץ חייב לסיים את זה"

20.12.2015 / 9:38

המאמן והמנכ"ל עדיין נמצאים באוויר, אם כי בנין עשוי לקבל הודעה על פיטוריו בהמשך השבוע. בקבוצה אמרו: "זה הזמן לעשות שקט". אנטמן עשוי להפוך לשוער ראשון, מלול: "היינו יכולים להכריע את המשחק"

בווידאו: הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה נפרדות ב-1:1

בצל העובדה שבעלי הפועל חיפה יואב כץ עדיין לא החליט רשמית על עתידם של טל בנין ואפרים גבאי במועדון, בקבוצה היו מרוצים מאוד מה-1:1 אמש (שבת) מול מכבי פתח תקווה בחוץ כאשר הבעלים יואב כץ הבהיר בסיום לאנשי הקבוצה שהוא שמח שהקבוצה נראתה טוב.

כץ הודיע כבר כאמור על כך שמאיר בן מרגי ישמש כמאמן ראשי עד סוף העונה, כאשר ייתכן ובהמשך יצטרף מנהל מקצועי כששמות הרלוונטיים הם אלה של אלי כהן, אלי כהן השריף, מוטי איווניר ושלומי דורה. עם זאת, בשלב זה מלבד גישושים לא רשמיים עם דורה ואיווניר, שלא התפתחו, הנושא לא התקדם ובחיפה אמרו שכלל לא בטוח שיואב ימנה איש לתפקיד זה.

למרות ההודעה על המשך דרכו של בן מרגי, כץ עדיין לא הודיע לטל בנין ולאפרים גבאי שום דבר לגבי המשך העסקתם. ההערכה היא שהשבוע כץ יודיע לפחות על עתידו של בנין, כאשר ההשעייה של גבאי עשויה להימשך. "יואב חייב להודיע ולסיים עם הסיפור הזה" אמר גורם בחיפה, "התוצאות האחרונות היו טובות וזה הזמן לעשות שקט סביב כל העניין הזה". עם זאת, גורמים אחרים בחיפה אמרו שייתכן וכץ אף ימשיך למשוך את העניין עד שיגיע ארצה בחודש הבא.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין מושעה. בנין/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בקבוצה שיבחו את יכולתו של השוער הצעיר ניב אנטמן, שפתח בשני המשחקים האחרונים בשל הפציעה של פז'מיסל קובארז' ומפגין יכולת מצוינת. כזכור, בתחילת העונה טל בנין לא רצה את השוער הצ'כי ואף פתח עם אנטמן בשני המשחקים הראשונים של העונה, אלא שכץ התעקש על הצבתו של קובארז' וכעת מעריכים גורמים בחיפה שהבעלים ייסוג מהתעקשות וייתן את המפתחות לאנטמן. "אם מישהו חשב שצריך להביא שוער בינואר, אז ניב מוכיח שזה לאו דווקא הצעד הנכון" אמר שחקן בקבוצה.

גם מהראן לאלה ממשיך לקצור שבחים וניראה שביחד עם תומר סוויסה, שרשם עוד בישול אתמול, לאלה מחזיק את הקבוצה מבחינה התקפית ואחראי לכך שהיא נמצאת מעל הקו האדום.

"המצב לא קשור אלינו השחקנים, זה שייך להנהלה וסך הכל אנחנו מתעסקים בקבוצה", אמר דור מלול, "אנחנו מרגישים טיפה מאוכזבים מהתוצאה כי יכולנו להכריע את המשחק. נקח את הדברים החיוביים ונצא קדימה". כשהתבקש להשוות בין בנין לבן מרגי אמר מלול: "אני לא יכול להצביע על נקודה מסויימת בשני המשחקים האחרונים. כולם רוצים לנצח ובאים במטרה לנצח, לא מקומי לעשות השוואות".

על השינוי במחצית השנייה אמר: "דיברנו בירידה למחצית שאנחנו חייבים לפתוח חזק ובלחץ עליהם. כבשנו את השער הראשון מהר וחשבתי שננצח את המשחק, אבל גם נקודה זה טוב. הכדורגל בארץ הוא לפי תקופות, פעם יותר טוב ופעם פחות טוב. בסך הכל זה מתאזן וצריך להיות סבלניים. מי אני שאתווכח עם הפרשנים, אם אומרים שאנחנו לא מספיק טובים, אז תמיד יש מבקרים ואין לאן לברוח מהם. גם את הדורות הקודמים ביקרו בזמנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully