וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח בקרב שחקני באר שבע. ברדה: "מקווים לעשות קפיצת מדרגה"

20.12.2015 / 8:20

החזרה של בוזגלו ושהר יצרה כאב ראש למאמן שמתלבט לגבי ה-18 שלו לקראת מכבי תל אביב: "משחק שלא יקבע אליפות, אלא מי הקבוצה שתכתיב את הקצב". דן ביטון בספק. הספסרים ממשיכים לחגוג

one

הפועל באר שבע תערוך היום (ראשון) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב, ונראה כי ישנה דריכות גדולה בקבוצה לקראת ההתמודדות. אחד הדברים שמסמלים את המתח לקראת המשחק עולה מתמונת הסגל של ברק בכר. מספר שחקנים בקבוצה מתוחים מאוד לקראת פרסום הסגל היום. בן שהר קיבל אתמול אישור לחזור למגרשים (מבחינה גופנית האישור התקבל עוד קודם, אך החלוץ המתין לאישור רפואי לאור בדיקות הדם שעבר) וגם מאור בוזגלו ייכלל ברוטציה. אובידיו הובאן עדיין סובל מכאבים בבוהן אבל אמור לפתוח בהרכב. החזרה של שהר ובוזגלו לרוטציה עושה כאב ראש גדול למאמן, שיצטרך להוציא שניים משחקני הסגל שלו במידה ויחליט לכלול גם את שהר ב-18.

בהנחה שרועי גורדנה ושלומי ארבייטמן יהיו בסגל, המאמן יצרף לבחור מבין ארבעת שחקני השדה האחרים על הספסל – דן ביטון, מתן אוחיון, לואי טהא ואור חביביאן. עדיין לא ברור אם ביטון כשיר למשחק, ואם הוא לא יוכל לשחק הוא יפנה אל מקומו בסגל לבוזגלו. אם שהר יחזור לסגל, עשוי חביביאן לפנות את מקומו, או שיהיה זה טהא משום שאוחיון יכול לשחק במגוון תפקידים בהגנה. "שני שחקנים חזרו וכבר יש תחרות גדולה על ה-18. מה יהיה כשיגיע הרכש? אין ספק שבכר יצטרך לשחרר שני שחקנים. צריך לזכור שגם אופיר דוידזאדה פצוע ואמור לחזור". דוידזאדה לא ייכלל בסגל, אך יחזור לאימונים היום או מחר.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כאב ראש חיובי. ברק בכר/ברני ארדוב

"אני שמח שהמטרות של הפועל באר שבע השתנו, שהמועדון רוצה לקחת את כל התארים כי זה אומר שהמועדון בכיוון הנכון", אמר אליניב ברדה לקראת המשחק. "המשחק מול בית"ר הוא פספוס, לא מה שרצינו אבל אנחנו מסתכלים קדימה". ברדה נשאל האם הקבוצה מגיעה מוכנה יותר למה שמכונה "משחק העונה" והשיב: "גם בעונה שעברה אמרו שאנחנו מגיעים יותר מוכנים מנטלית. באר שבע נמצאת בתהליך, ואנחנו מתבגרים ולומדים. נקווה שנעשה קפיצת מדרגה העונה. זה תהליך והדרך עוד ארוכה. אני לא חושב שהמשחק הקרוב יכריע, אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו לבד.

שכל אחד יתרכז במה שהוא צריך לעשות ויהיה בסדר".
כ-1600 אוהדים (כאלף מהם זכו בהגרלה שנערכה) ילוו את האדומים לקראת המשחק בבלומפילד. האוהדים מכינים תפאורה חגיגית לקראת המשחק. אחד השחקנים אמר אמש: "זה לא משחק שיכריע אליפות, אבל משחק שיכול לתת הרבה ביטחון להמשך ולקבוע מי הקבוצה שמכתיבה את הקצב במאבק הזה".

בינתיים, עושה רושם כי מכירת הכרטיסים לקראת המשחק לא ממש מרתיעה את הספסרים, שנוקבים במחירים גבוהים מאוד לקראת המפגש. כעת ניתן להשיג ברשת כרטיס במחיר ממוצע של 350-400 שקל למשחק. "אנשים שכחו שמדובר בליגה הישראלית כנראה ומה השכר הממוצע במשק", כתב לנו אחד האוהדים אתמול. "זה מה שקורה שהעונשים בבתי המשפט בישראל לא מספיק מרתיעים. במחירים האלה, אני מעדיף לראות משחק באנגליה או בספרד. אצפה במשחק בטלביזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully