וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מבקרים את גיא לוי: הקרדיט לאנטל מוגזם

עצבים אצל האדומים אחרי התבוסה מול קרית שמונה, המאמן לא יצא נקי וספג ביקורת מצד השחקנים גם על שיתופם של יחזקאל ושקל. הקשר האוקראיני קיריל קובלצ'וק ממטאליסט מועמד להצטרף

one

הפועל תל אביב נתקלה אמש (שבת) שוב במציאות המקצועית המאכזבת שלה אחרי עוד תבוסה, הפעם 3:0 מול קרית שמונה. דיכאון ועצבים ניכרו אתמול במהלך העזיבה של האדומים את המגרש הצפוני ואפילו המאמן, גיא לוי, שניסה לשדר רוגע ואפטימיות מתחילת העונה, נראה כמי שמתחיל לאבד את הסבלנות. "אני לא יכול לפרט את הבעיות כי אני שומר על הכבוד המקצועי", אמר המאמן. "אני רוצה לראות רואה לחימה בלי קשר לתוצאה או להחלפת שחקנים. עד מחר בבוקר יהיה לי לילה של סיוטים ואנסה לפענח מה קורה לנו. עברנו תקופות קשות ונעבור גם את זה".

בשיחות במועדון התלונן מספר פעמים המאמן על כך שעדיין לא רואה הקרבה על המגרש אצל מספר שחקנים ובכלל נראה כי המאמן בשלב זה שומר על איפוק. "גיא וכל המערכת הבינה שנעשו הרבה טעויות בבניית הקבוצה", אמר גורם במועדון עוד לפני המשחק. "כרגע הוא רוצה לנסות לגרד כמה שיותר נקודות עד לינואר ואז עם הבאתם של מספר שחקנים יהיה אפשר לצאת לדרך חדשה".

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. ג'יני
לילה של סיוטים. גיא לוי/ג'יני

מצד שני, על המאמן כן נשמעת ביקורת מתוך הקבוצה ואפילו מהשחקנים עצמם. הקרדיט שנותן לוי לליביו אנטל לא ברור לאף אחד באדום והעובדה שכבר שבוע שני שגיב יחזקאל ועמרי שקל זוכים למקום בהרכב גם מעלה הרבה מאוד תהיות. על דבר אחר כולם בהפועל מסכימים: צריך להחתים חלוץ בדחיפות. "אם לא יחתמו שחקני התקפה, אנחנו ניאבק עד סוף העונה בתחתית", אמרו אמש.

"המצב שלנו כרגע לא הכי טוב", סיכם עמרי אלטמן את הערב העגום באדום. "גם בטבלה וגם ביכולת. קשה לנו עם להבקיע שערים וזה מה שהכי חסר לנו. יש הרבה אספקטים לכל העניין הזה, אבל ברגע שנעשה את זה ונכניס גול או שניים באיזה משחק כולם יקבלו יותר ביטחון. אני יכול להעיד על עצמי שאין פה שום דבר מנטאלי. אני בטוח שאם זה טיפה ידבק אז נראה הפועל תל אביב אחרת לגמרי ממה שאנחנו רואים בזמן האחרון. אנחנו לא מיואשים, אלא מאוכזבים כי אנחנו כל שבוע אומרים שזה הזמן לצאת מהתקופה הזו וזה לא הולך. אני מצטער בשביל האוהדים האלה שבאו עד לפה וצריכים לראות את זה. אני לא חושב שהסגל הוא לא מספיק. אולי קבוצתית זה עדיין לא שם, אבל כיחידים השחקנים בכל עמדה ועמדה יש לנו שחקנים שהם מהטובים בארץ. זה צריך ליהדבק כקבוצה".

בהפועל שוררת אכזבה גדולה מהתנהלות של בן רייכרט שאיחר לאימון המסכם והושעה על ידי גיא לוי. כרגע, אין כוונה לפגוע בשחקן שוב מבחינה מקצועית, אלא הוא צפוי לקבל קנס על האיחור וכך אמור להסתיים האירוע. למרות זאת, בהפועל עדיין לא נשמעים קולות ברורים המבקרים את החלטה לשלם על רייכרט כמיליון יורו בקיץ: "ידענו שזה יהיה תהליך ארוך איתו", אמר גורם בקבוצה. "אבל אנחנו מאמינים שבסופו של דבר הוא יהיה השחקן שקיוונו שיהיה".

בנושא אחר: הקשר האוקראיני, קיריל קובלצ'וק (29), מועמד לחיזוק הקבוצה. כידוע בהפועל תל אביב מעוניינים להתחזק במרכז השדה ושמו של הקשר ממטאליסט חראקוב האוקראינית עלה במועדון. בהפועל מאשרים כי שמו עלה כאופציה, אך טרם התקבלה החלטה אם לצרפו לקבוצה. בכל מקרה, אם יחליטו לצרף את קובלצ'וק זה יהיה על חשבון אחד או הקפטן מיחאי פינטלי שמובקש ברומניה או על חשבונו של לינגאנה המאכזב.

עוד באותו נושא

עירוני קרית שמונה הביסה את הפועל תל אביב 0:3

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב, ליביו אנטל, איאד אבו עביד. סוכנות ג'יני
אכזבה. אנטל עם אבו עביד/סוכנות ג'יני

לקראת ינואר בהפועל ממשיכים להתמקד בניסיונות להחתים חלוצים. המועמד העיקרי לחיזוק החלק הקדמי, טוטו תמוז, עדיין לא הגיע להבנות לא עם הפועל ולא עם פטרולול. תמוז כרגע לא מוכן לוותר על כספים שחייבים לו הרומנים וזו הסיבה העיקרית לעיכוב במשא ומתן. בימים האחרונים הצטרף סוכנו לשעבר של תמוז, רונן קצב, כדי למצוא פתרונות לכל הצדדים והוא ינסה עד סוף השבוע להביא לפריצת דרך משמעותית במשא ומתן ואולי אף עד סוף השבוע עשויה להיסגר עסקה בין הצדדים. בהפועל כמובן לא מסתפקים רק בתמוז ומחכים גם להתפחויות עם שלומי ארבייטמן.

גם אופיר מזרחי, שהציג יכולת טובה אתמול, נמצא ברשימות וייתן כי הפועל תפנה לקרית שמונה, אם לא תצליח להחתים חלוצים אחרים, כדי לפתוח במשא ומתן להחתמת החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully