וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "חיים סילבס מתייעץ ומדבר איתי, לא הופתעתי שלא פתחתי"

20.12.2015 / 7:14

חלוץ הפועל רעננה התייחס להחלטה של המאמן להשאיר אותו על הספסל: "כשאני עולה לשחק, אני תמיד נותן את הכול". לקראת ינואר מתוכננים שינויים מינוריים. סילבס התאכזב מארשיד

one

הפועל רעננה סימנה לעצמה וי נוסף אתמול (שבת) אחרי ניצחון בית ראשון שהשיגה - 0:1 על בני סכנין המסובכת. ברעננה היו לא מעט שחששו שהזעזוע שעברה סכנין ידרבן את הקבוצה לצאת לדרך חדשה, אבל בסופו של דבר למרות יכולת לא מרשימה, הצליחה הקבוצה מהשרון לרשום משחק חמישי ברציפות ללא הפסד שמקפיץ אותה למקום הרביעי בטבלה, זאת משער של אוואנס קאנגווה (73).

חיים סילבס אמנם מסרב לדבר בקול רם על חיזוק, אבל ברעננה מתכננים שינויים מינוריים בלבד. "עם הסגל הזה אנחנו נמצאים במקום הרביעי ונראים טוב, אז למה צריך לעשות שינויים?", אמרו במועדון. סילבס עצמו, אגב, היה מאוכזב מכרם ארשיד שאיתו פתח בהרכב, ומצא את מקומו בחוץ עוד לפני השריקה למחצית. המאמן אמר בעניינו כי לא אהב את הגישה של השחקן ועל כן החליט להחליפו. מי שהיו דומיננטיים במשחק הם יובל שבתאי וקאנגווה.

ברק בדש התייחס להחמצת הפנדל בדקה ה-87, ואמר: "זה לא נעים להחמיץ פנדל, אבל אני שמח שניצחנו כי אם היינו מפסידים או מסיימים בתיקו, התחושה הייתה קשה יותר. אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, וכמובן שכשאנחנו מנצחים בבית, זה כיף".

על המעבר שלו ממכבי תל אביב לקבוצה קטנה כמו רעננה הוסיף החלוץ: "זה משהו שאפשר להגיד שהתרגלתי אליו. במשך כל השנים לא גדלתי בקבוצה גדולה, ובאתי מהמקומות האלה, אבל מה שחשוב שבקבוצה הזו יש שחקנים עם לב גדול שרוצים להצליח". על ההחלטה של סילבס לפתוח איתו על הספסל אמר בדש: "לגבי כל ההחלטות האלה זה משהו שחיים (סילבס) מתייעץ ומדבר איתי, זה לא בא לי בהפתעה. חיים החליט לא להעלות אותי בהרכב, אבל זה לא משנה כי מתי שאני עולה אני תמיד נותן את הכול. אני שמח שהיום בישלתי לאוואנס, ואני רוצה שרק נמשיך ככה".

ברק בדש שחקן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
תמיד נותן הכל. בדש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully