וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "מהמשחק הזה ניקח רק את שלוש הנקודות"

19.12.2015 / 22:12

מאמן בית"ר ירושלים התאכזב מצורת המשחק של קבוצתו ב-0:1 על מכבי נתניה, אך ציין: "החוכמה היא לקחת נקודות במשחקים כאלו". אצילי: "מאמין שסלובו ילמד אותנו איפה טעינו". עטר: "הכדור לא נכנס"

ברני ארדוב

תופעה חולפת? כנראה שלא. למרות שלא הרשימה כמו במשחקים האחרונים, למרות שלא הרבתה לסכן את השער ולמרות שהייתה פחות טובה מיריבתה - בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) את מכבי נתניה 0:1, נשארה בצמרת וצימקה את הפער מהפועל באר שבע וממכבי תל אביב שייפגשו בשני.

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', סיכם: "אנחנו צריכים לשכוח איך שיחקנו ולקחת רק את שלוש שנקודות. לא הנענו את הכדור, לא הגענו למצבים, השחקנים אומרים שזה היה בגלל הדשא. בכל מקרה, אנחנו צריכים להסתכל הלאה. כל מה שאני אגיד יהיה תירוץ. אולי באנו שאננים, אולי זה בגלל ששיחקנו 120 דקות באמצע השבוע, אבל זה לא משנה. זה אחד מהמשחקים הלא טובים שלנו העונה, אבל החוכמה זה לקחת שלוש נקודות במשחקים כאלו".

עומר אצילי הוסיף: "היה משחק לא טוב שלנו. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, אולי זה בגלל שרצינו יותר מדי. אני לא חושב שהייתה שאננות. התכוננו כמו שצריך, אולי הייתה קצת עייפות, אבל העיקר שניצחנו. אני מאמין שסלובו ילמד אותנו איפה טעינו".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
"רוצים להתחזק". עטר/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "הפסד מאוד מאכזב. הגענו למספיק הזדמנויות, איימנו הרבה והכדור לא נכנס. ראינו קבוצה שלא מרימה ידיים ואנחנו משחקים ככה כבר שלושה משחקים. אנחנו מדברים על חיזוק של שני שחקנים בחלק הקדמי בינואר ונקווה שנמצא מציאות. מעטים המקרים שהיו שחקנים שהביאו שינוי בינואר, אבל היו מקרים כאלו ונעשה הכול כדי שזה יצליח לנו".

חלוץ מכבי נתניה, יובל אבידור: "הדבר העיקרי שחסר לנו זה לשים את הכדור ברשת. בשלושת השבועות האחרונים אנחנו מציגים כדורגל טוב ומגיעים למצבים, אבל חסר לנו הגרוש ללירה בשביל לקחת נקודות. לא יכולנו לתפוס את בית"ר ביום יותר חלש מזה, אבל אנחנו לא מצליחים להבקיע. אני מגיע למצבים אבל הכדור לא נכנס. המצב לא פשוט, אבל כבר הייתי בתקופות כאלו. בשנה שעברה הייתי במצב יותר גרוע במצב יותר מאוחר של העונה עם הפועל עכו. אני מאמין שנצא מזה בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully