וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "היה משחק טריקי". קוטר: "לא מתחרט שפתחתי עם קנדיל"

19.12.2015 / 21:36

מאמן הפועל רעננה על ה-0:1 על סכנין: "שיחקנו נגד קבוצה שגורמת לך לשלם את אתה מבצע טעות". המאמן הזמני של האורחים: "המצב לא טוב, אבל לא קטסטרופלי. המועדון חזק"

one

הפועל רעננה גברה הערב (שבת) 0:1 על בני סכנין והמשיכה להתבסס בצמרת הטבלה. המאמן חיים סילבס היה מרוצה ואמר בסיום: "מה שחשוב זו התוצאה. היה משחק טריקי קצת כי זו קבוצה שכשאתה טועה נגדה, אתה משלם ישר. יש להם שחקני התקפה מצוינים. במחצית הראשונה שלטנו, אבל הם הגיעו למצב מסוכן. אותנו מעניין להצליח במשימה, אנחנו משתדלים לשחק את הכדורגל הכי טוב שאפשר. אנחנו כל הזמן שומעים שזה כדורגל לא טוב, אבל אנחנו מתאמצים לשחק טוב ולנצח".

סילבס התייחס לכך שזה היה ניצחון הבית הראשון של רעננה העונה: "אני חושב שזה סתם צירוף מקרים שלא ניצחנו עד היום בבית. אי אפשר לקרוא לנתניה בית כי בכל מגרש אנחנו באים עם אותה הכנה. התייחסנו למשחק הזה כמו המשחק הקודם".

על האפשרות לבצע שינויים בינואר אמר מאמן רעננה: "כשנגיע לינואר אני מניח שהמחשבות שלי ייצאו לשולחן, אבל אם משהו לא מצריך תיקון, למה לתקן? כרגע עוד חזון למועד".

על הפנדל המוחמץ של ברק בדש הוסיף: "הפנדל היה בדקה קריטית. ברק כבר הביא לנו נקודות גם מעמדת הפנדל. אני מחבק אותו גם לפני חדר ההלבשה כי הוא מבין את רזי הכדורגל. הוא בוגר מספיק כדי להבין שזה דומה להחמצה מול שוער. ממשיכים הלאה, במיוחד כשמנצחים".

מאמנה הזמני של בני סנין, עודד קוטר. ניב אהרונסון
דיבר עם אלי כהן לפני ואחרי המשחק. קוטר מימין/ניב אהרונסון

עודד קוטר, המאמן הזמני של בני סכנין, אמר בסיום: "דיברתי עם אלי כהן לפני ואחרי המשחק. הוא הביא אותי לפה, נתן את ברכת הדרך להישאר, היחסים מצוינים גם לפני וגם אחרי. אני לא חדש בעולם הכדורגל, אני מסתדר היטב עם השחקנים ומכיר אותם טוב גם מלפני. ברור שיש הבדל בין מאמן ראשי לעוזר. השחקנים מאוד רצו, המשחק היה של 0:0, קיבלנו שער שטותי והפסדנו. אם אני מתחרט שפתחתי עם קנדיל? בדיעבד זה הכי קל, אבל אני לא מתחרט. אני קבעתי, חשבתי על זה כבר מאתמול והחלטתי שהוא יעמוד".

על מצבה של הקבוצה אמר קוטר: "המצב לא טוב, אבל זה מועדון חזק עם שחקנים והנהלה חזקים. יש גם קהל טוב, ועדיין המצב לא קטסטרופלי. אנחנו צריכים להתעורר ולהשיג נקודות. המטרה של סכנין צריכה להיות לעצור את ההפסדים ונראה מה יהיה השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully