וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "מה שחסר להפועל תל אביב זו רוח. יהיה לי לילה קשה"

19.12.2015 / 20:55

המשבר של הפועל תל אביב העמיק אחרי התבוסה 3:0 בקרית שמונה. המאמן: "הפועל תל אביב מועדון מספיק חזק כדי לצאת מזה". חסארמה: " רצינו לצאת מהתקופה הרעה. הרבה זמן לא שמחנו"

one

עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב נפגשו הערב (שבת) לדו קרב בין שתי קבוצות שנמצאות במשבר, אבל רק אחת יצאה ממנו. קרית שמונה ניצחה 0:3 ורשמה ניצחון ראשון אחרי שבעה מחזורים, הפועל תל אביב לעומתה, התקרבה לקו האדום ומי זוכר שבתחילת העונה במתחם חודורוב דיברו על פלייאוף עליון?

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, סיכם: "אני חושב שהפסדנו ממש סתם. קרית שמונה קבוצה מצוינת, אבל היום היא הייתה חסרת ביטחון לחלוטין. גם לנו אין הרבה ביטחון, אנחנו לא מתחמקים מזה. הטבלה לא מה מדאיגה אותי – מה שמדאיג אותי זה שלא משנה באיזה הרכב אנחנו פותחים, אנחנו ממשיכים להיראות אותו דבר. ברמה העקרונית הפועל תל אביב צריכה להראות הרבה יותר רוח וזה הדבר הבסיסי שחסר מעבר לכדורגל. אני חושב שזו הדאגה העיקרית שלנו".

לוי הוסיף: "הפועל תל אביב מועדון מספיק חזק כדי לצאת מזה, אבל בואו נרגיע. ה-0:3 זו תוצאה משקרת לגמרי. מי שישמע את התוצאה יחשוב שהיה יתרון לקרית שמונה, אבל באותה מידה אנחנו היינו יכולים לנצח את המשחק. יש לנו הרבה בעיות ונצטרך לטפל בהן. המועדון הזה יותר חזק ממועדונים אחרים, אבל יש רגעים שצריך לבלוע את הרוק ולהמשיך הלאה. לי זה יהיה לילה קשה".

על היעדר מנהיג בקבוצה אמר לוי: "מנהיגים זה משהו שמתפתח. יש פה חלל שאנחנו מחכים שמישהו ייכנס אליו - זה ברור. ניתן את החיזוקים לכל הצעירים שלנו, אבל אנחנו צריכים גם את התוצאות. היום יהיה ערב מבאס להרבה מאוד אנשים אדומים וגם לי. יש לנו נסיעה ארוכה ודי שקטה הביתה".

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. סוכנות ג'יני
"באותה מידה אנחנו היינו יכולים לנצח את המשחק". גיא לוי/סוכנות ג'יני

בקרית שמונה נרשמה שמחה גדולה והמאמן סלאח חסארמה אמר: "היום באנו מוכנים, מחויבים ואחראים. ראינו איך החבר'ה עבדו על המגרש. רצינו לצאת מהתקופה הרעה ואני שמח שהיום כל השחקנים עשו מאמץ אדיר על המגרש מול קבוצה לחוצה. השחקנים עשו את המקסימום ואני שמח בשבילם".

על מהדי זועבי שהצטיין, אמר חסארמה: "כבר אמרתי שמהדי הוא שוער מצוין, אבל גיא חיימוב הוא גם שוער שלא צריך לדבר עליו ואנחנו מחכים שהוא יחזור".

על המשחק הבא מול מכבי תל אביב: "צריך לשמוח היום כי הרבה זמן לא שמחנו. נתכונן בהמשך השבוע למכבי, כמובן שזה משחק קשה, אבל לנו לשמוח מהיום".

אופיר מזרחי שכבש את שערו השלישי העונה נגד הפועל תל אביב: "אני שמח קודם כל בשביל הקבוצה. שמח ששיחקתי וסיימתי את המשחק ועכשיו יש לי זמן לטפל בעצמי קצת. כמו שנתנו היום את הכול, ניתן את הכול גם מול מכבי תל אביב".

מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה, עם עוזרו בני בן זקן. סוכנות ג'יני
"מכבי תל אביב? תנו לנו לשמוח היום". חסארמה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully