וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דוידזאדה לא ישחק מול מכבי תל אביב, הספסרות ברשת חוגגת

18.12.2015 / 10:32

המגן קיבל אישור לחזור לאימונים ביום ראשון, אך לא יהיה בסגל ביום שני. מחירי הכרטיסים בשוק הספסרים: 200 עד 500 שקלים. במועדון ממתינים לסיום המשחק כדי לקדם את נושא הרכש

one

בווידאו: הפועל באר שבע מודחת מגביע הטוטו על ידי בית"ר ירושלים

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לקראת אחד המשחקים החשובים שלה העונה, מול מכבי תל אביב ביום שני (20:55, ערוץ 1). עושה רושם שגם ברשתות החברתיות ובאתרי מוצרי יד שנייה החליטו לנצל את ההתעניינות הגדולה במפגש כשכרטיסים למשחק מוצעים ברשת במחירים שנעים בין 200 ל-500 שקלים לכרטיס. במקביל, כאלף כרטיסים הועברו לאוהדי הפועל באר שבע באמצעות הגרלה שערך המועדון ביום שני וההערכה היא שעשרות ינסו להגיע לבלומפילד במטרה לרכוש כרטיסים מספסרים, זאת למרות כוונת המשטרה לבצע בידוק מקיף במקום.

מגן הקבוצה, אופיר דוידזאדה קיבל הבוקר (שישי) אישור לחזור לאימונים ביום ראשון, אך הוא לא יהיה בסגל ביום שני. בבאר שבע סיפרו כי דוידזאדה מתייעץ עם רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי, שמנחה אותו בנוגע לדרך הטיפול. בן שהר כבר יכול להתאמן, אך לא מורשה לחזור למשחק פעיל בעקבות תוצאות בדיקת דם שעבר. מאור בוזגלו לעומתם, ייכלל בסגל. בכר תרגל שיטה של שלושה בלמים מול בית"ר ירושלים, אך נראה כי יעדיף את השיטה הרגילה שלו מול מכבי – 4:3:3, עם וואקמה, מליקסון וברדה בחלק הקדמי.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחזור למערך המקורי. בכר/ברני ארדוב

במועדון עדיין בודקים את אופציית מוחמד גדיר, שנחשב למועמד הישראלי המוביל. יחד עם זאת, הפערים הכספיים עם לוקרן מונעים כרגע אפשרות להתקדם ולחתום על העסקה. "נעבור את מכבי תל אביב, ואז נעסוק בענייני הרכש. הראש כרגע בעיקר שם", אמרו במועדון.

ההדחה מגביע הטוטו יצרה בעיה מסוימת לברק בכר, בנוגע לשיתופו של מנהל הקבוצה אביתר אילוז. כפי שפורסם בוואלה ספורט!, במועדון החליטו כי אילוז ייקח חלק באחד המשחקים הקרובים של הקבוצה, כשהתכנון המקורי בשיחה עימו היה לאפשר לו לשחק מול בית"ר ירושלים. אחרי שבכר החליט שהסגל מלא, במועדון בנו על כך שהקבוצה תעפיל לחצי הגמר ושם, במקרה שתוביל ביתרון מבטיח, המגן הפורש יוכל לשחק כמה דקות. כעת ינסו במועדון לשתף את אילוז במשחק הראשון של הגביע, בהנחה שהקבוצה תקבל יריבה נוחה בטרנר, אך אם זה לא יתאפשר, היא תנסה לעשות זאת באחד ממשחקי הליגה. "אילוז תרם שנים למועדון, צריך להיפרד ממנו בצורה מכובדת, ובבית שלנו", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully