וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תוכל לשחרר את קריאף, ציפייה לשיפור ביכולתו של דרינצ'יץ'

18.12.2015 / 10:23

סעיף בחוזה הארוך של הקשר הפצוע מאפשר לירוקים לסיים את ההתקשרות בתום העונה. ללא קשר לאוברניאק, הסרבי במעקב עד ינואר כשחיפה עשויה לצרף קשר במקומו. ואליינטה: "עשינו שינוי"

one

בווידאו: 1:1 בין מכבי פתח תקוה למכבי חיפה

במכבי חיפה יודעים שניצחון על הפועל כפר סבא ביום ראשון (20:15, ספורט 1) עשוי להשכיח מעט את האכזבה מההדחה מגביע הטוטו על ידי מכבי פתח תקוה באמצע השבוע. רוני לוי וחניכיו השיגו 10 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים וניצחון בראשון עשוי לקדם את הקבוצה מעט במאבק עם שאר קבוצות הצמרת שכרגע אינן מתמודדות על האליפות.

באימון אתמול דיבר היועץ המנטלי דן ולנסי עם השחקנים וסיפר להם כי הנתונים הסטטיסטיים מלמדים על שיפור בכושר הגופני, שכן השחקנים רצו בממוצע 10.5 קילומטר למשחק – יותר מהמשחקים הקודמים. למרות הנתונים היבשים, בחיפה יודעים שהקבוצה עדיין לא מציגה יכולת טובה בחלק הקדמי. לוי שוב ערך אימון התקפה, ונראה כי יש לו התלבטות אחת בנוגע להרכב שיפתח מול הקבוצה של פליקס נעים לגבי השחקן שיתופקד בכנף ימין בקישור. איסמעיל ריאן פתח במשחק הקודם, אך כעת יוסי בניון וחן עזרא נמצאים בתמונה.

הבלם מארק ואליינטה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מאוכזבים, רצינו לעבור לשלב הבא בגביע הטוטו אבל לא הצלחנו. עשינו שינוי מהסיבוב הראשון. אנחנו ראויים להיות במקום גבוה יותר בטבלה, אבל צעד אחר צעד, אני מאמין שנוכל להשתפר".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. טל לוי
בתמונת ההרכב. בניון/טל לוי

בנושא אחר, אופיר קריאף, שסובל מקרע ברצועה הצידית של הברך, אמור להיעדר עוד חודש ואולי למעלה מכך, ובקבוצה חיפה יבחנו היטב את המשך ההתקשרות עם השחקן, שחתם על חוזה לארבע שנים. כיצד זה ייתכן? מתברר כי סעיף בחוזה של קריאף קובע כי מכבי חיפה תוכל להשתחרר מההסכם בתום העונה הנוכחית באופן חד צדדי וללא פיצוי נוסף.

לא ברור האם אייל משומר ייכלל בסגל בסופו של דבר ונראה כי הוא לא בתוכניות של רוני לוי, אולם השחקן עדיין לא קיבל כל הודעת עזיבה. בחיפה לא מתכוונים להודיע לשחקנים כי עליהם לעזוב, אלא ישוחחו עם שחקנים שלא מרוצים ממעמדם סמוך לפתיחת החלון. המגן הימני אוראל דגני צבר כבר ארבעה כרטיסים צהובים העונה, וישנה אפשרות כי חיפה תצטרך את משומר בהמשך, עוד לפני פתיחת החלון. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בקבוצה שוקלים לשחרר את ניקולה דרינצ'יץ' או לודוביק אוברניאק בנוסף לאביחי ידין. "שלושת המשחקים הקרובים עד הפגרה הם המבחן שלהם", אמר אתמול גורם במועדון, שם עדיין סבורים כי ההחלטה לגבי הפולני קשורה יותר לפן הכלכלי מאחר והוא מחזיק בחוזה של 400 אלף יורו לעונה.

כזכור, בחיפה הבהירו אתמול, בצל הדיווחים על מועמדות ולדימיר סטויקוביץ' לבשיקטאש, כי השוער לא ישוחרר. טאלב טואטחה ממתין להחלטה לגביו, כשלא מן הנמנע שיירכש בידי אחת החברות שבאחזקת סוכניו הסרבים ופיני זהבי, ומשם יעבור לקבוצה בליגה הבלגית, הטורקית או הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully