וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו על שינויים בסגל: "כרגע אנחנו אוהבים את הקבוצה"

17.12.2015 / 16:36

עם זאת, מאמן הפועל ירושלים ששבה אחרי ההעפלה ל-32 הגדולות ביורוקאפ הוסיף: "אם תהיה אפשרות לשדרג את הקבוצה, יעשו זאת". הלפרין: "היינו בסיטואציה לא קלה, אנחנו שמחים ומאושרים"

קובי אליהו

הפועל ירושלים בה היום (חמישי) ארצה אחרי שהעפילה לשלב 32 הגדולות של היורוקאפ. "עברנו הרבה מהמורות בסיבוב הזה", אמר המאמן דני פרנקו. "התחלנו עם חיסרון של זר, בשנייה האחרונה, ושחקן שאמור היה להיות משמעותי אצלנו נפלט מהסגל. היו פציעות של ליאור ויותם. בסופו של דבר זה לא קל לעשות התאמות כשיש לך שני משחקים בשבוע כי אין הרבה אימונים, אבל זה שעברנו את השלב וצלחנו אותו כשאנחנו מסיימים סיבוב בליגה במקום הראשון ועברנו שלב באירופה - יותר טוב מזה לא היינו יכולים לעשות".

המאמן נשאל האם ירושלים תשקול לבצע שינויים בסגל, והשיב: "כרגע אנחנו אוהבים את הקבוצה שלנו, אבל בירושלים לא פעם הצהירו שאם תהיה אפשרות לשדרג את הקבוצה יעשו זאת. אנחנו תמיד רוצים שתהיה קבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים".

הקפטן יותם הלפרין הוסיף: "הסיכויים לא היו גבוהים בתקופה מסוימת, שמנו את עצמנו בסיטואציה שלא רצינו להיות בה, שאנחנו לא כל כך תלויים בעצמנו. עשינו שלושה ניצחונות יפים מאוד, פלוס הניצחון ברוסיה עם עוד קצת מזל, והצלחנו להעפיל. אנחנו שמחים ומאושרים".

דני פרנקו. קובי אליהו
הוקל לו. פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully