וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל מחפשת את אחד החשודים בתקיפת אוהדי בית"ר ירושלים

17.12.2015 / 16:38

אנדרי פרבדני, יליד 1988, חשוד כי היה מעורב בתקיפה בשוק הפשפשים, "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתורו". הוגשה הצהרת תובע נגד אוהד בית"ר ירושלים על החזקת רימון הלם

one

הכדורגל הישראלי חווה עוד שבוע קשה, ורשויות החוק מנסות להתמודד עם המצב. במרחב יפתח הצהירו היום: "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של עבריין נמלט אנדרי פרבדני יליד 1988 תושב רמת גן. הנ"ל חשוד כי ביחד עם חשודים נוספים תקפו מספר אנשים אחרים במוצ"ש באזור שוק הפשפשים ביפו תוך גרימת חבלות לאנשים וכן נזק לרכוש. כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש להתקשר למשטרה". כזכור, לאחר המשחק בין הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, הותקפו מספר מאוהדי הקבוצה מהבירה באיזור שוק הפשפשים.

בתוך כך, כתב אישום הוגש נגד אוהד בית"ר ירושלים, שהחזיק לכאורה ברימון הלם-סינוור סמוך למשחק מול הפועל תל אביב בשבת החולפת. הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב, ומעצרו של האוהד הוארך עד יום ראשון.

בנוסף, הוארך עד לתחילת השבוע גם מעצרו של החשוד בתקיפת אוהדי בית"ר בשוק הפשפשים ביפו לאחר המשחק, שזוהה כאוהד הפועל תל אביב. החשוד, אדם מנדלסון, חסם לכאורה את רכבם של האוהדים, ותקף, ולאחר מכן תקף בעזרת אלות, סכינים, פטישים, שרשראות וגרזנים את הרכב בו נסע אוהד בית"ר. כתוצאה מכך נפצע האוהד ונזק כבד נגרם לרכב..

אנדרי פרבדני, מבוקש על ידי המשטרה. חטיבת דובר המשטרה
מוגדר כעבריין נמלט. אנדרי פרבדני/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully