וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא יירכש, קבוצת משקיעים עשויה לקנות את טאלב טואטחה

17.12.2015 / 13:25

המתווה: נציגיו הסרבים ירכשו את מגן מכבי חיפה וימכרו אותו בינואר או בקיץ לקבוצה בחו"ל, כששלוש קבוצות כבר על הפרק. גוזלן נחוש להישאר, הזרים תחת מבחן

one

אחרי ההדחה מגביע הטוטו, מכבי חיפה החלה היום (חמישי) בהכנות לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום ראשון. ההערכה היא שניקולה דרינצ'יץ' ולודוביק אוברניאק ימשיכו לפתוח בהרכב, אך זה עדיין לא אומר שום דבר לגבי העתיד שלהם. שני המשחקים הקרובים יהוו מבחן עבור השניים ואם הם לא יפגינו את היכולת שמצפים מהם, מכבי חיפה תנסה להשתחרר מהחוזים שלהם. בקבוצה טוענים כי מבין שלושת החלוצים שמועמדים לעזוב – שחר הירש, אלון תורג'מן ושובל גוזלן, נראה כי האחרון הוא השחקן שהכי פחות נחוש לעזוב את הקבוצה. גוזלן מוכן להילחם על מקומו ברוטציה של רוני לוי, ובניגוד להערכות הראשוניות נראה כי דווקא השניים הראשונים עשויים לעזוב.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
בקרוב באירופה? טואטחה/יוסי ציפקיס

בעניין אחר: כרטיסו של טאלב טואטחה עשוי להירכש על ידי קבוצת משקיעים והוא יעבור בינואר או בקיץ לקבוצה אחרת, כך נודע לוואלה! ספורט. מוסקרון נמצאת על הפרק, אבל זה תלוי גם במעמדה בליגה. האפשרות לרכישת כרטיסו על ידי קבוצת משקיעים, שבסיסה ככל הנראה בחברה הסרבית ליאן ספורט שמייצגת אותו, תעלה אם לא יימצא מועדון גדול שירכוש את כרטיסו. אם אכן יירכש על ידי קבוצה גדולה, בשיקטאש היא אחת האופציות, אך לא ברור האם ישחק שם או יעבור לקבוצה אחרת. אם אכן יירכש, קיימת אפשרות שיעבור למוסקרון או לאפולון לימסול בהשאלה. "עדיין אין כל החלטה לגבי טואטחה", ציינו במכבי חיפה, כשרוני לוי מאוד מעוניין להשאירו בקבוצה, זאת חרף כוונת המועדון לנסות למכור אותו ולשלשל לקופת המועדון סכום שנע, כך להערכתם, בכמיליון וחצי יורו.

יש לציין כי על פי תקנות פיפ"א לאנשי עסקים אסור להחזיק בכרטיסו של שחקן, אולם במקרה הנוכחי של רכישת כרטיסו של טואטחה לא צפויה כל בעיה, משום שהיא תעשה באמצעות מסגרת "בעלות צד שלישי". כך למשל, סוכן השחקנים פיני זהבי החזיק ב-50 אחוז מכרטיסו של לאזאר מרקוביץ' שעבר לליברפול וקיבל 12.5 מיליון יורו תמורת העסקה, דרך חברות שבבעלותו המחזיקות בכרטיסם של עשרות שחקנים.

היועץ המנטלי דן ולנסי שוב שוחח עם השחקנים וניסה להחדיר בהם אמונה אחרי ההדחה מגביע הטוטו ולקראת המשחק מול הפועל כפר סבא. ולנסי ממשיך להציג נתונים סטטיסטיים ונראה כי הוא מתמקד בתחום הזה העונה. הנתונים מחמיאים למספר שחקנים, ביניהם נטע לביא הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully