וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריאל הרוש ערך אימון מלא, גיא לוי: "מצבו טוב"

17.12.2015 / 12:44

השוער, שסבל מפציעה בגבו חודשים ארוכים, שב לאימונים. מאמנו: "הוא יוביל את הקבוצה בשנים הבאות". על עירוני קרית שמונה: "תגיע למשחק נגדנו במצב טוב, יהיה קשה מאוד"

ברני ארדוב

אחרי שרשמה ניצחון ליגה בודד בארבעת משחקיה האחרונים, הפועל תל אביב תצא בשבת לקרית שמונה במטרה לצאת לדרך חדשה. רגע לפני המפגש, ערכו האדומים מסיבת עיתונאים במהלכה דיבר המאמן גיא לוי על היריבה, הפציעה של אריאל הרוש והאלימות במגרשים. השוער אגב, ערך היום (חמישי) אימון מלא.

"אנחנו במגמת שיפור", אמר לוי. "השבוע השקעתי הרבה מחשבה באיך להשתפר וגם באיך להבקיע שערים. אני מקווה שזה יקרה כי בלי להבקיע, יהיה קשה לנצח".

על המצב של קרית שמונה: "היא שיחקה טוב מול הפועל באר שבע ואף עלתה לחצי גמר גביע הטוטו, אז המצב שלה מבחינת מנטלית טוב. אין ספק שזה יהיה משחק מאוד קשה בשבילנו. אנחנו צריכים לשאוף להראות את מה שאנחנו מסוגלים לתת, שזה יותר ממה שנתנו עד היום".

אריאל הרוש עם בן רייכרט הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חזר לעניינים. אריאל הרוש/ברני ארדוב

על פציעתו של הרוש: "מצבו טוב. ממה שהבנתי, קצב ההחלמה שלו טוב והוא אמור לחזור לאימונים בקרוב. לצד זה, אנחנו עדיין בוחנים אפשרויות מסביב. בכל מקרה, הרוש אמור להיות השוער המוביל של הפועל תל אביב בשנים הבאות".

על הביקורת נגד התקשורת לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים: "אולי טעיתי כשהכללתי. יש הרבה פרשנים טובים וגם חלק מהם חברים שלי, אז לא התכוונתי להכליל. אני מודע לעניין ולצורך התקשורתי ובדיבורים סביב הספורט שמכניס הרבה כסף ואני מכבד את זה".

על האלימות במגרשים: "אני רוצה לבקש מכולם ולהזכיר גם לכולם שמדובר בספורט. החיים מלאים בדברים נוספים ולא רק בספורט, אז צריך לדעת לקחת את זה בפרופורציה ולא צריך להגיע למשחק ולהוציא את כל העצבים שיש. לפעמים יש אנשים שהם נחמדים מאוד אך במגרשי הספורט יוצא מהם משהו שהם אפילו לא מבינים איך זה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דודו ביטון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דודו ביטון באימון./ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully